今日係放假的第1日
訓到下午2:00仙起身~
做左一陣功課.....
同媽咪,細佬去屯市食野and行左一陣.
死人momo(女仔)...又話今日補English 又唔去補!!
今晚出左天水圍~ (探牙婆同grandpa)
係佢哋屋企食dinner,坐左一陣...
10:30左右番到屋企!!!
今日過得好充實~
朝早,去左補數學
下午,補中文...我好專心呀~~
買左"冷"織頸巾.... 好好玩!
之後,同Daddy去左租CD (Hitto 超人氣X像劇)...好好聽!
今日好開心呀~~~HaHa=)