今日係考試既最後一日∼經公∼∼易到死∼!考完要做個個評估∼11點先走得呢∼!去左問中屎幾多分!74分∼唉∼我諗住會有80幾∼∼灰∼放學返屋企∼∼!
記得今日6點32分~! 快樂離我而去
今日考化學同生物~~我化學小小都唔明友唔識~~所以冇溫~~但係比我想像中好!!都識dd~~lunky~~生物得啦~~冇90都80啦~~哈@@放學~~補考math~~唉~都唔知合唔合格~~d答案都唔知係唔係既~!算~~考到12點~~去左打波~~支力呀~打完死得咁!!退化啦@@可能耐冇打掛!
p.s 難道快樂會離我而去嗎?