唉~~唔經唔覺~咁友差唔多一年~友要考試啦~~今日係一個特別既日子~今日係我地f.3最後一日上堂~!我地班有城15個要走~~走得最多既一班~今日返到去上左兩堂到就黑雨~~天文台真係明玩野~~返到去冇幾耐就黑雨~~早應就要掛啦~~!今日返到去~~堂堂都自修咁~~悶到死~! luch唔俾出去~~一定要係學校食~!勁林呀個d麪~好難食~~食野個陣時個個都攞電話出黎影~~不過呢一個都係特別既回憶黎~~跟住~~紅雨~好野走得~~兩點就走啦~~不過放早一個鐘不如唔好放~~明玩野的~~走人~~返家~~溫書~~溫書呀~~你係得既~~ |