今日玩得好累.... 攞住部手提一路傾 一路跑 都5g跑左幾耐ar kaka!!! 同畢+winky跑完 畢反屋x2 我+winky去睇澄澄 超得意ar!!!!!!>< 死人大班食乜煙ar!!! 乞人憎
睇完澄澄mandy走 (sorry , mandy都係度) 我+winky上畢屋x2反 同ar奶傾計.....同畢+winky!!! 好好好好好好累累累累累累累累累累累ar!!~