2010 年 12 月 21 日  星期二   晴天


2010-12-21 傷心

分類: 未分類

聽日聯歡會;

後日放假:-D

終於可以唔洗煩嚕~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好開心呀今日; )

cltest我識小小:')

好感動xd

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

話說今日交左dt

85分呀好野:)

琴晚哂左成幾個鐘頭整~.~

好犀利呀我xdd

發表時間:2010-12-21 07:31 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



moe970810
暱稱: 藍毛毛:-o