|
2010-12-21  |
分類: 未分類 |
聽日聯歡會;
後日放假:-D
終於可以唔洗煩嚕~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好開心呀今日; )
cltest我識小小:')
好感動xd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
話說今日交左dt
85分呀好野:)
琴晚哂左成幾個鐘頭整~.~
好犀利呀我xdd
| |
發表時間:2010-12-21 07:31 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 72 | »
|
|