2010 年 8 月 14 日  星期六   晴天


2010-08-14 愉快

分類: 未分類

琴晚發夢

超傷心/____\

係夢到我係咁喊係咁喊

之後我起身發現我訓教戈陣係喊緊.__.

之後諗返起又係到喊

我真係好驚呀.__.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日超無聊

睇左幾頁書

之後就睇左2套戲

睇到瞎.__.

之後就訓左成個鍾

話說我終於睇完乙男

勁好睇

超想買佢套漫畫.__.

如果我都可以好似佢咁就好啦

嘻嘻

發表時間:2010-08-14 09:51 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



moe970810
暱稱: 藍毛毛:-o