|
2010-08-14  |
分類: 未分類 |
琴晚發夢
超傷心/____\
係夢到我係咁喊係咁喊
之後我起身發現我訓教戈陣係喊緊.__.
之後諗返起又係到喊
我真係好驚呀.__.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日超無聊
睇左幾頁書
之後就睇左2套戲
睇到瞎.__.
之後就訓左成個鍾
話說我終於睇完乙男
勁好睇
超想買佢套漫畫.__.
如果我都可以好似佢咁就好啦
嘻嘻
| |
發表時間:2010-08-14 09:51 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 72 | »
|
|