2010 年 8 月 12 日  星期四   晴天


2010-08-12 愉快

分類: 未分類

今日朝早約左9:00去睇戲._.

我7:30起身

之後叫人起身:)

要多謝我呀:D

之後去到睇STEP UP 3

幾好睇0v0

睇完之後傾左好耐食乜.__.

最後就話去吉野家食野

之後就因為有d問題

痰c返屋企整野

成班人係千色等佢.___.

應該話玩佢:D

之後去左圖書館借書

最後去左雅如姐屋企玩

之後就返屋企.....

~~~~~~~~~~~~~~~

今日有人幫我實現左我既生日願望:$

嘻嘻......多謝:)

發表時間:2010-08-12 10:19 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



moe970810
暱稱: 藍毛毛:-o