|
2010-08-12  |
分類: 未分類 |
今日朝早約左9:00去睇戲._.
我7:30起身
之後叫人起身:)
要多謝我呀:D
之後去到睇STEP UP 3
幾好睇0v0
睇完之後傾左好耐食乜.__.
最後就話去吉野家食野
之後就因為有d問題
痰c返屋企整野
成班人係千色等佢.___.
應該話玩佢:D
之後去左圖書館借書
最後去左雅如姐屋企玩
之後就返屋企.....
~~~~~~~~~~~~~~~
今日有人幫我實現左我既生日願望:$
嘻嘻......多謝:)
| |
發表時間:2010-08-12 10:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 72 | »
|
|