喵屎ソ日記
5係成日打ソ日記版..
mokme1991
暱稱: 喵屎
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
幾耐幾耐=~="
點解近排甘攰呢==?
8點4先返到屋企==...
最快過的day3
有 日 5 出 街 ...
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 3
今日人氣: 2
累積人氣: 437
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

            

 
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
 
有 日 5 出 街 囉== 

今日5出街唷..

總是覺得時間難過=∼=

2點幾起身..on msn..

之後有野做==”

做完之後小排排就add me..

我地就傾計=v=

傾到5知幾點佢食飯..

我又食==”

佢off左..我就閃左入去彩虹同人傾計==”

傾傾下就做功課..見到同654差5多名既人..

就影左落黎..仲打左比654..

之後佢打比蔡蔡..蔡蔡入線cut左我==”

我繼續做功課==”

做數做到第2個練習5想做..

去留言比小排排=v=

之後..5做..聽日抄==”

andthen上彩搵人傾計==”

唉唷==..5想返添聽日==”

但又想見到小排排喎==”

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-05-09 01:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

            

 
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
 
單車==? 

今日明明踩單車既..

小排排5鐘2單車..冇踩XD

之後就去左行街囉..

首先去apm..之後去左大埔..再買野食..

去左海濱..食野..放風箏..

不太好玩..

我鐘2sin落草地果野..

好爽XDDD

之後侯甘走先..

我同排行陣街先走..

笠死小排排>3<

點知返到屋企門口冇左條鎖匙..

去左問老豆拎之後番屋企..

XDDDDD

 ∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-05-07 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

            

 
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天
 
band show.. 

起身諗住打機睇戲甘啦..

之後夠鐘睇band show..

點知..去左冇入去睇==

同排排去左馬鞍山XDD

仲hapi啦=v=..

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-05-07 10:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

            

 
2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
 
bbq 

朝早起身排排搵me..=v=

之後沖涼出去囉==

去到樓下打比排排..

佢起停車場..咩停車場..

行去望望..佢行過龍囉=v=

之後打比侯@”@

佢話比劉浩生見到..

又話見到陳力..

之後..

我同排真係起禾輋橋見到生哥==”

之後又話入商場玩捉e因..

1秒就搵到囉..悶==”

之後搵陳力..

又話見到佢..

打比佢又冇人聽..

原來佢..電話冇分鐘==”

之後閃左出黎=0=

然後等包包..

佢去左瀝源7仔==

行左過黎之後搭車=v=

去到千色店轉車..

偷偷地拖唷==”

慘死==”

之後遲2個站落車..

就去番小灠--..

之後bbq..爽牙XDD

燒到好夜下=∼=

隻比卡超牙..比個細路夾左=3=

走果陣出mk再搭火車=v=..

番到屋企lu=V=

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-05-07 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

            

 
2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天
 
依日記得==” 

 朝早..返去囉==”

之後..上堂囉==

lunch就去見聶姑娘..

爽..幾好傾下..

未入之前見到尹sir..

我都幾鐘2尹sir==”

夠特別嘛=v=

放學去左咩..咩囉..5知叫咩==”

係牙..圖書館==”

等完排排結他就走囉==”

起咩度見到包包..

依個咩5識講==”

之後我啦..排排包侯甘就齊齊去沙田=0=”

5知係咪眼訓..冇乜mood下==..

呆下呆下..呆牙呆..

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-05-07 09:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]