| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2006 年 4 月 29 日 星期六  | |
傻的小排排 |
今日起身落大雨..咪去望下囉..
點知真係好大XDD
死去沖涼..
出左黎仲係黃雨..diu=3=
換3..未set頭訓左起度1個字..
set頭..點知set左2個字..
搭7了..死去搭81..岩岩開左=0=
實遲了=3=
5理..去搭88k..
番到去都8點2囉..
黃衡起我後面返到..
古蔡就都岩岩返到..齊齊遲..
到搭5就上去..點知要做英文果份野..
miz比番我地做..
冇心機做..亂做算..5理=3=
之後對果陣..都係5理==
小息就係甘做數@”@
體育堂去康體室捉飛行棋==
輸左XDDD
行黎行去..又上數學堂lu..
dom下dom下..又放學lu..
XDD..放學就去食lunch..
栗米雞扒..好味XDDD
包包換3攪到好遲先到==”
好在冇比人鬧==
之後同d小學生玩..幾hapi丫@”@
6點左右走lu..肥甘話出街..
諗左好多野..
最後小排排都係去我屋企拎鞋..
大到5岩佢著唷==”
出去沙田.. 齊齊食味千..
小排排沒有食唷==”
考得不太理想吧--”
想喊想喊甘==”
又5喊喎..喊出黎咪hapi d囉@@”
行去西田係甘打d石柱..
偶也忍不住1野打落去@3@
好玩XDDDD
之後又打多野...
正爆XDDDDDDDDDDD
偶喜愛唷>3<
之後小排排喊了出來吧..
這便好了..把鬱結釋放出來吧@@
冇甘大壓力嫁..專家講嫁..真係果d專家==”
包包送她吧..
原因
1..太夜..驚冇車..==”
2..驚落雨..冇帶遮XDDD
同牙侯講下傾下..又到了..
返到去就開電腦囉..
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼∼
|
|
刊登時間︰2006-04-29 12:59 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|

|
2006 年 4 月 27 日 星期四  | |
彩虹改版子 |
今日朝早無神神5想返學想咋病..
最後冇理直衝去沖涼..5夠時間唷..
點知沖沖下起度諗人..諗諗下企左1個字=0=”
即刻閃出黎..搭5囉@”@..
死去換3..換完就set頭..
pk..35分啦..
死左去81巴屎站..
好彩仲未開==”
之後返到去冇咩野..
上堂坐下甘..冇咩mood=∼=..
悶死==”
小息做功課冇理小排排XDDD
我都5知點解好似硬係有d野=∼=”
所以冇出@”@..
之後咪..冇理XDDD
普話做哂d功課岩岩落堂..
爽..mz 5番=v=
之後mz 鄭..pk唷==
小息冇野do..
又上經公地理..
開頭5係甘鐘2..但做完個經公project就幾鐘2經公
地理..ok嫁依家都..
lunch睇波..贏梗..睇下點開波贏o者==
化學堂最hapi..起碼我明先=v=
我對牙sir好有好感@”@
數學..好易..又要做野==”
放學等完侯侯放學就走lu..
見到牙尹sir@”@
佢話我好留心聽書XDDD
我明梗係留心..5明既理得你==”
除左我想學=3=
好印象唷=v=”
之後番屋企等彩虹改完版..
爽..靚左好多..新水女又好玩..
好彩升到水弓3連o者..好玩爆XDDD
之後都係同小排排傾msn..
之後做d乜..訓教囉XDDD
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼ |
|
刊登時間︰2006-04-27 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|

|
2006 年 4 月 26 日 星期三  | |
返學囉== |
尋晚5知8點定9點訓叉左=0=”..
係牙..8點半..==
之後今朝起身..6點7..沖涼..and..
開下睇下黃狗有冇甘醒send個flash黎eclass比我..
點知佢真係甘醒send左過黎..
但黎果個係fla..5係swf..
攪到冇得交..比牙sir鬧囉..
之後7點啦..啦啦聲攪掂哂d野..
出門口..
點知搭lift car先記得原來架車7點4先開..
甘緊張做乜==”””””
返到學校冇遲XDD
肥甘原來起我後面=”=
之後聽岡位就上去放書包..
點知5記得on邊..
之後去問..問完又5記得==”
之後小息又問..XDD
爽死==”
andthen上堂..
mz講名次喎..冇感覺lu∼.∼
由佢講..
過art room做小組+個人短講..
好玩XDDD
之後化學學左5少野@”@..
hapi@”@..
之後放lunch..
on緊見到4腳蛇XDD
長到呢..好玩好玩..
中文抽中侯侯唷..(其實係牙黃狗冇返先叫到牙侯==”)
英文抽中我XDDD..爽死..
超好玩..但..果2個5識講==”..
得我識講==”..
佢地拉長左個時間攪到我講5到d咩point..
算吧XDD..
學校5diu就得==”
落番去上堂..中文5使上..
中史講名次講到5洗上XDDD
之後諗住拎umbrella..
點知原來5見左..我知起邊就得啦==”..
拎5番嫁啦..算==
放學冇咩樹==”
返到屋企打機XDDD
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
彩虹hapi唷..升到水弓7後退21 3連30==..
爽到呢..冇法形容@@
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼ |
|
刊登時間︰2006-04-26 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|

|
2006 年 4 月 23 日 星期日  | |
去街2 |
同小排排傾到3點幾先訓..
我都知我實5夠訓==”
點知11點『正』佢打比我..
我起5到身=0=”
點佢搭9打比偶..
佢遲左少少打黎啦..但我都係5想起身==..
碌下碌下就搭3@”@..
死去沖涼..
沖完出黎岩岩佢打黎..
之後原來佢到左XDDD
爽囉..死屎佢==..
諗住著3..pk..冇t..
去拎..點知未乾==..fk==..
照著..之後同老豆1齊出門口..
佢2樓出我1樓出..
急步閃去火炭火居站..
小排排等傻了==”
到左睇波..半粒鐘左右樂道出場..
點知子鍵5出場..hapi死==..
等佢甘耐點知佢5出==..
小排排係甘嗌肚餓..
去搵野食..
去到希爾頓..想睇戲@:@..
見到m記有平..買飛買m記入去睇至尊無賴..
好笑也..好白痴XDDD
之後佢話返屋企..但講講下話遊bus..
偶當然是話搭81@”@..
帶佢去禾輋..之後坐上層..
佢訓教教..偶睇coco=0=”
見佢訓到pig甘5叫佢囉..
去左總站..佢又話口渴==
搵牙搵..去左china hong kong city==
正正mj庶汁XDDD
佢食m記..我好想叉佢隻雞翼..都係冇做到==”
之後玩茄汁XDDD
閃閃..番去搭81@”@
偶眼訓唷..=v=”
到左禾輋.入1入發達通..就去火炭火居站..
之後送到佢去大尾督..
就自己番屋企..
番到屋企..好無奈也..老豆睇電視..
爽爽..老母起房睇岩岩做既電居男..
好正唷>v<”
傻傻的電居男唷..如果我係佢就好囉..@”@..
之後打機..打到甘上下出黎..見到小排排震我..
死囉..我又冇應佢==”
打完日記搵野食XDDDD
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼ |
|
刊登時間︰2006-04-23 01:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|

|
2006 年 4 月 20 日 星期四  | |
easter完囉@”@ |
XDDDDDD
差5多日日出街..1..2日冇出甘啦@v@”
差5多日日見到牙侯..甘同hyper..
好玩死囉..
同包包hyper玩火車巴屎@”@
hapi>v<”
比老母話係甘使錢喎..幾開心牙..
攬牙攬牙>w<
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼ |
|
刊登時間︰2006-04-20 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|