喵屎ソ日記
5係成日打ソ日記版..
mokme1991
暱稱: 喵屎
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
幾耐幾耐=~="
點解近排甘攰呢==?
8點4先返到屋企==...
最快過的day3
有 日 5 出 街 ...
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 3
今日人氣: 1
累積人氣: 436
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

            

 
2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天
 
傻的小排排 

今日起身落大雨..咪去望下囉..

點知真係好大XDD

死去沖涼..

出左黎仲係黃雨..diu=3=

換3..未set頭訓左起度1個字..

set頭..點知set左2個字..

搭7了..死去搭81..岩岩開左=0=

實遲了=3=

5理..去搭88k..

番到去都8點2囉..

黃衡起我後面返到..

古蔡就都岩岩返到..齊齊遲..

到搭5就上去..點知要做英文果份野..

miz比番我地做..

冇心機做..亂做算..5理=3=

之後對果陣..都係5理==

小息就係甘做數@”@

體育堂去康體室捉飛行棋==

輸左XDDD

行黎行去..又上數學堂lu..

dom下dom下..又放學lu..

XDD..放學就去食lunch..

栗米雞扒..好味XDDD

包包換3攪到好遲先到==”

好在冇比人鬧==

之後同d小學生玩..幾hapi丫@”@

6點左右走lu..肥甘話出街..

諗左好多野..

最後小排排都係去我屋企拎鞋..

大到5岩佢著唷==”

出去沙田.. 齊齊食味千..

小排排沒有食唷==”

考得不太理想吧--”

想喊想喊甘==”

又5喊喎..喊出黎咪hapi d囉@@”

行去西田係甘打d石柱..

偶也忍不住1野打落去@3@

好玩XDDDD

之後又打多野...

正爆XDDDDDDDDDDD

偶喜愛唷>3<

之後小排排喊了出來吧..

這便好了..把鬱結釋放出來吧@@

冇甘大壓力嫁..專家講嫁..真係果d專家==”

包包送她吧..

原因

1..太夜..驚冇車..==”

2..驚落雨..冇帶遮XDDD

同牙侯講下傾下..又到了..

返到去就開電腦囉..

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼∼

 

 

刊登時間︰2006-04-29 12:59 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

            

 
2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天
 
彩虹改版子 

今日朝早無神神5想返學想咋病..

最後冇理直衝去沖涼..5夠時間唷..

點知沖沖下起度諗人..諗諗下企左1個字=0=”

即刻閃出黎..搭5囉@”@..

死去換3..換完就set頭..

pk..35分啦..

死左去81巴屎站..

好彩仲未開==”

之後返到去冇咩野..

上堂坐下甘..冇咩mood=∼=..

悶死==”

小息做功課冇理小排排XDDD

我都5知點解好似硬係有d野=∼=”

所以冇出@”@..

之後咪..冇理XDDD

普話做哂d功課岩岩落堂..

爽..mz 5番=v=

之後mz 鄭..pk唷==

小息冇野do..

又上經公地理..

開頭5係甘鐘2..但做完個經公project就幾鐘2經公

地理..ok嫁依家都..

lunch睇波..贏梗..睇下點開波贏o者==

化學堂最hapi..起碼我明先=v=

我對牙sir好有好感@”@

數學..好易..又要做野==”

放學等完侯侯放學就走lu..

見到牙尹sir@”@

佢話我好留心聽書XDDD

我明梗係留心..5明既理得你==”

除左我想學=3=

好印象唷=v=”

之後番屋企等彩虹改完版..

爽..靚左好多..新水女又好玩..

好彩升到水弓3連o者..好玩爆XDDD

之後都係同小排排傾msn..

之後做d乜..訓教囉XDDD

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-04-27 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

            

 
2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天
 
返學囉== 

尋晚5知8點定9點訓叉左=0=”..

係牙..8點半..==

之後今朝起身..6點7..沖涼..and..

開下睇下黃狗有冇甘醒send個flash黎eclass比我..

點知佢真係甘醒send左過黎..

但黎果個係fla..5係swf..

攪到冇得交..比牙sir鬧囉..

之後7點啦..啦啦聲攪掂哂d野..

出門口..

點知搭lift car先記得原來架車7點4先開..

甘緊張做乜==”””””

返到學校冇遲XDD

肥甘原來起我後面=”=

之後聽岡位就上去放書包..

點知5記得on邊..

之後去問..問完又5記得==”

之後小息又問..XDD

爽死==”

andthen上堂..

mz講名次喎..冇感覺lu∼.∼

由佢講..

過art room做小組+個人短講..

好玩XDDD

之後化學學左5少野@”@..

hapi@”@..

之後放lunch..

on緊見到4腳蛇XDD

長到呢..好玩好玩..

中文抽中侯侯唷..(其實係牙黃狗冇返先叫到牙侯==”)

英文抽中我XDDD..爽死..

超好玩..但..果2個5識講==”..

得我識講==”..

佢地拉長左個時間攪到我講5到d咩point..

算吧XDD..

學校5diu就得==”

落番去上堂..中文5使上..

中史講名次講到5洗上XDDD

之後諗住拎umbrella..

點知原來5見左..我知起邊就得啦==”..

拎5番嫁啦..算==

放學冇咩樹==”

返到屋企打機XDDD

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

彩虹hapi唷..升到水弓7後退21 3連30==..

爽到呢..冇法形容@@

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-04-26 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

            

 
2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天
 
去街2 

同小排排傾到3點幾先訓..

我都知我實5夠訓==”

點知11點『正』佢打比我..

我起5到身=0=”

點佢搭9打比偶..

佢遲左少少打黎啦..但我都係5想起身==..

碌下碌下就搭3@”@..

死去沖涼..

沖完出黎岩岩佢打黎..

之後原來佢到左XDDD

爽囉..死屎佢==..

諗住著3..pk..冇t..

去拎..點知未乾==..fk==..

照著..之後同老豆1齊出門口..

佢2樓出我1樓出..

急步閃去火炭火居站..

小排排等傻了==”

到左睇波..半粒鐘左右樂道出場..

點知子鍵5出場..hapi死==..

等佢甘耐點知佢5出==..

小排排係甘嗌肚餓..

去搵野食..

去到希爾頓..想睇戲@:@..

見到m記有平..買飛買m記入去睇至尊無賴..

好笑也..好白痴XDDD

之後佢話返屋企..但講講下話遊bus..

偶當然是話搭81@”@..

帶佢去禾輋..之後坐上層..

佢訓教教..偶睇coco=0=”

見佢訓到pig甘5叫佢囉..

去左總站..佢又話口渴==

搵牙搵..去左china hong kong city==

正正mj庶汁XDDD

佢食m記..我好想叉佢隻雞翼..都係冇做到==”

之後玩茄汁XDDD

閃閃..番去搭81@”@

偶眼訓唷..=v=”

到左禾輋.入1入發達通..就去火炭火居站..

之後送到佢去大尾督..

就自己番屋企..

番到屋企..好無奈也..老豆睇電視..

爽爽..老母起房睇岩岩做既電居男..

好正唷>v<”

傻傻的電居男唷..如果我係佢就好囉..@”@..

之後打機..打到甘上下出黎..見到小排排震我..

死囉..我又冇應佢==”

打完日記搵野食XDDDD

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-04-23 01:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

            

 
2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天
 
easter完囉@”@ 

XDDDDDD

差5多日日出街..1..2日冇出甘啦@v@”

差5多日日見到牙侯..甘同hyper..

好玩死囉..

同包包hyper玩火車巴屎@”@

hapi>v<”

比老母話係甘使錢喎..幾開心牙..

攬牙攬牙>w<

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2006-04-20 07:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]