不管前路有多艱苦!都要一直勇敢的向前走~絕不回頭~~~堅守下去!
momo20
暱稱: ♡♥momoSUGAR♥♡
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
改變................
很想消失...............
絕~~蝴蝶
領悟~~~~~~~~~
沉重的面具!
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 164
今日人氣: 8
累積人氣: 3764
2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


今日第一日寫日記2007-8-24 分類: 未分類

 其實做人咁煩真係唔知為乜!日日都要諗同做好多野~個個都為感情野煩~點解大個左要拍拖!呢個問題我真係好想知?不過唔知有冇人會答到我喎??我希望我身邊既人都開心唔好為d事日日苦瓜乾咁既樣!我就好彩d冇哂呢d野煩~每日得食同訓就冇咩好做!不過真係想同錫我既每一個人講!雖然我係冇乜腦但如果你地唔開心,我願意真心咁同你傾計嫁,唔好屈住自己,因為你唔係一個人嫁,仲有我.^^.






訪客留言 (返回 momo20 的日誌)


嫂嫂 於 2007-08-28 10:26 AM 發表:
哈~開心•••我地依家咪係囉^O^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嫂嫂:你直頭係幸福的女人啦∼我就要向你學習下喇 ^v^ 
Posted at 2007-08-28 02:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



【♀zero♂】 於 2007-08-27 03:03 PM 發表:
momo, 感情既野真係好煩人~有個時會好開心~ 走左既時候~好孤獨 好唔開心~
不覺唔緊要架~ 過左既就由佢過去~ 開心禁過生活會有新生活同會忘記不好既野~ ^^一齊努力
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

zero: 我一向冇記性既!我唔會記得d唔想記既野!有時要記住果d都會唔記得嫁 =0=我會每日都開心~
Posted at 2007-08-27 04:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



momofish 於 2007-08-27 01:20 AM 發表:
每日食同訓好易肥咖~到最後又會煩多樣xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

爺爺: 你黑心咒我肥~哼!你老呀>,< 
Posted at 2007-08-27 04:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nono02134 於 2007-08-26 11:45 PM 發表:
好野重於申請左啦 好野^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



momoyoko 於 2007-08-25 02:43 AM 發表:
其實都係咖,因為去愛一個人需要好大勇氣,就算你已經好努力去維繫依段感情,但最後卻失去,這種滋味好苦..=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



公主 於 2007-08-24 09:22 PM 發表:
笑一笑,沒有怎麼事是過不了的>.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nono 於 2007-08-24 04:14 PM 發表:
HAHA>V<個pw好搞笑>vv<≧▽≦個pw真係搞笑又可愛kaka≧v≦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



momo律 於 2007-08-24 04:09 PM 發表:
點解個個都要禁煩?
笑多D唔得咩?
我都希望我身邊既人都開心^^
唔好為d事日日苦瓜乾咁既樣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

律: 你都要日日開心呀~唔好再為以前既事傷心!要笑→^^ 
Posted at 2007-08-27 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nono 於 2007-08-24 04:02 AM 發表:
你真係好了解做人的意義^^
你真係一個好好的人>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]