不管前路有多艱苦!都要一直勇敢的向前走~絕不回頭~~~堅守下去!
momo20
暱稱: ♡♥momoSUGAR♥♡
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
改變................
很想消失...............
絕~~蝴蝶
領悟~~~~~~~~~
沉重的面具!
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 164
今日人氣: 0
累積人氣: 3725
2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


沉重的面具! 分類: 未分類

呢個世界咩人都有...有好多人所做嘅野係唔會理後果~有時我都想學呢d人咁!但我做唔到~我每做一樣野都會諗清楚先去做~就因為咁成日做左d自己唔願做又令自己唔開心嘅事~如果我可以真的做到只令自己開心嘅事一定會令好多人傷心~其實我心裡面比所有人都惡毒!原來連自己都唔明白自己想掂.....我每日都好似麻醉自己咁~我真的活得開心嗎!?~每日返工放工都好好地!一放工就好似好呆咁~我好似進入左一個封閉左嘅世界咁!好怕腦裹面有野諗到........我真的知道同清楚自己做緊咩嗎?一個人靜落黎就好唔開心~why我會咁??對住人我總笑得出~一向明白自己越唔開越會笑得出~我對住咩人先會表現出真正的自己?究竟真正嘅自己係掂....工作壓力大到我受唔住~~做極都唔夠好!公司對我迫得好緊今日上司又講一堆野~~令我壓力好大~講到明要迫我上位~我好大壓力要我咁短時間做到佢地嘅條件!我好辛苦!!!如果我快d死就好喇~~~唔想再咁落去~~開始累了,也許用另一種方法去完結會是好事吧!






訪客留言 (返回 momo20 的日誌)


momoyoko 於 2008-05-28 10:59 AM 發表:
妹~~人係要擠身在壓力下才會真正成長,如果計惡毒的話,我相信我比妳更惡毒更冷血,因為我將要面對劊子手的職位,我好怕,我怕我會忘記唔到依件事,妹~~妳唔好離開我半步,離棄我依個罪人.......>.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



starstella 於 2008-05-27 03:53 AM 發表:
555..無錯~~同意'''=V=
留個CM你比你啦~得閒黎我個blog blog睇睇啦~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]