不管前路有多艱苦!都要一直勇敢的向前走~絕不回頭~~~堅守下去!
momo20
暱稱: ♡♥momoSUGAR♥♡
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
改變................
很想消失...............
絕~~蝴蝶
領悟~~~~~~~~~
沉重的面具!
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 164
今日人氣: 12
累積人氣: 3768
2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


眼淚亦係開心亦係悲傷!? 分類: 未分類

 做人真係好睇自己掂諗!就好似流眼淚咁∼有d人係因為傷心而流∼有d就因為開心同感動而流!就好睇當時發生咩事∼而決定係開心定唔開心既眼淚!不過我始終覺得咩眼淚都唔緊要啦∼有得喊好過冇得喊!傷心又喊唔出好慘嫁喎=v=我份人就好怪既!開心果陣好容易喊∼就好似睇戲咁睇睇下又喊∼笑笑下又會笑到喊∼總之乜都喊得一餐啦∼到我傷心果陣我只會覺得個心好唔舒服好辛苦仲好痛,唔聽d慘到死既歌都喊唔出嫁!真係仲死!所以眼淚對我黎講係開心先會有!係咪好怪呢!因為我覺得傷心又要過日子咁why唔簡開心咁過呢?就同眼淚一樣傷心會喊,開心又會喊咁點解唔等開心果時先喊死呢∼其實喊完係舒服d既話咁咪喊囉,不過我好想你明白無論發生咩事,喊完就要同自己講,從呢一刻開始我只會再為開心既野,同令我開心既人去流每一滴眼淚!唔係就會成日眼腫腫喇∼哈∼哈∼哈∼比我見到我實笑到喊>w<






訪客留言 (返回 momo20 的日誌)


momofish 於 2007-08-28 12:44 AM 發表:
momo你成日喊咖咩-.-.......未見過
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

爺爺: 你邊得閒見我喊丫~你咁多野煩!我喊果陣你都煩死左啦~你見唔到嫁喇~呵~呵
 
Posted at 2007-08-28 03:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



【♀zero♂】 於 2007-08-27 03:15 PM 發表:
開心喊,係好事~ 開心幾好呀~~
不過傷心既時候想喊,喊唔出都幾慘~ 我都試過~
可能係男仔啦~ 好似喊好怪禁~ 所以傷心都唔比自己喊~
不過原來放開左~ 接受左~ 個人會開心返~
因為日子都要過~ 睇你想開心定唔開心禁過~
加油!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

zero: 你放心啦~我日日都笑著咁過!因為套台劇太好笑@v@ 
Posted at 2007-08-27 04:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



momoyoko 於 2007-08-27 02:37 PM 發表:
快樂眼淚..是甜..痛的眼淚..是苦
我寧願用苦既眼淚去沖醒自己既頭腦~~~
去警惕自己有幾傻~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

姐 : 傻都好喊既咩~我成個傻瓜咁咪要日日喊-口- 
Posted at 2007-08-27 04:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



momo律 於 2007-08-27 02:33 PM 發表:
以前我就係禁ga想法~
哈哈~~
傷心又要過
開心又要過
點解5可以開心過呢
所以我話過我5會再流眼淚一次
做人要開心過^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 律: 流眼淚冇所謂嫁~因為你流既係開心既眼流嘛^^
Posted at 2007-08-27 04:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]