| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
| 眼淚亦係開心亦係悲傷!? |
分類: 未分類 |
做人真係好睇自己掂諗!就好似流眼淚咁∼有d人係因為傷心而流∼有d就因為開心同感動而流!就好睇當時發生咩事∼而決定係開心定唔開心既眼淚!不過我始終覺得咩眼淚都唔緊要啦∼有得喊好過冇得喊!傷心又喊唔出好慘嫁喎=v=我份人就好怪既!開心果陣好容易喊∼就好似睇戲咁睇睇下又喊∼笑笑下又會笑到喊∼總之乜都喊得一餐啦∼到我傷心果陣我只會覺得個心好唔舒服好辛苦仲好痛,唔聽d慘到死既歌都喊唔出嫁!真係仲死!所以眼淚對我黎講係開心先會有!係咪好怪呢!因為我覺得傷心又要過日子咁why唔簡開心咁過呢?就同眼淚一樣傷心會喊,開心又會喊咁點解唔等開心果時先喊死呢∼其實喊完係舒服d既話咁咪喊囉,不過我好想你明白無論發生咩事,喊完就要同自己講,從呢一刻開始我只會再為開心既野,同令我開心既人去流每一滴眼淚!唔係就會成日眼腫腫喇∼哈∼哈∼哈∼比我見到我實笑到喊>w<
|
網主回覆
爺爺: 你邊得閒見我喊丫~你咁多野煩!我喊果陣你都煩死左啦~你見唔到嫁喇~呵~呵
Posted at 2007-08-28 03:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
【♀zero♂】 於 2007-08-27 03:15 PM 發表:
開心喊,係好事~ 開心幾好呀~~ 不過傷心既時候想喊,喊唔出都幾慘~ 我都試過~ 可能係男仔啦~ 好似喊好怪禁~ 所以傷心都唔比自己喊~ 不過原來放開左~ 接受左~ 個人會開心返~ 因為日子都要過~ 睇你想開心定唔開心禁過~ 加油!! ^^
|
網主回覆
zero: 你放心啦~我日日都笑著咁過!因為套台劇太好笑@v@ Posted at 2007-08-27 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
快樂眼淚..是甜..痛的眼淚..是苦 我寧願用苦既眼淚去沖醒自己既頭腦~~~ 去警惕自己有幾傻~~
|
網主回覆
姐 : 傻都好喊既咩~我成個傻瓜咁咪要日日喊-口- Posted at 2007-08-27 04:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
momo律 於 2007-08-27 02:33 PM 發表:
以前我就係禁ga想法~ 哈哈~~ 傷心又要過 開心又要過 點解5可以開心過呢 所以我話過我5會再流眼淚一次 做人要開心過^^
|
網主回覆
律: 流眼淚冇所謂嫁~因為你流既係開心既眼流嘛^^ Posted at 2007-08-27 04:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|