| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
| 信任同猜疑 |
分類: 未分類 |
人與人之間無論係家人,情人同朋友都用感情去互相維持~有人問我一開始你會用信任定猜疑去對一個人呢?就算係家人你會信任佢?新識既朋友同情人你會猜疑!?咁我又想知你會掂答喎0,0我對家人同情人都唔多信~因為由細到大我媽咪同爸爸都呃我唔少~哼==情人唔洗只意我信佢!因為男人信得過豬都會爬樹~媽咪講既!十個男仔十個都係講多過做哂氣!反而我信朋友喎~因為唔開心果時佢地會聽你up下野!我識朋友好睇feel~第一眼見佢唔多乖果d絕對唔會理佢~仲會檔佢隱形!但如果覺得佢係乖既話,我會乜都up一餐,好似同人好熟咁~好極端嫁!一眼定生死果隻!所以我同得你講野就姐係話,我冇猜疑你!係咪好開心呢~不過我冇咩記性轉頭咩都唔記得,呃左都唔知啦!講真我都冇咩野比人呃~所以我對人係信多過猜疑~你唔信人咁又掂叫人去信你呢~家人既話你唔信佢佢都唔會害你啦!不過我最信既~~係肥肥同momo因為佢地係最純真既!日日陪我傻下傻下咁又一日喇^0^
|
|
|
【♀zero♂】 於 2007-09-01 03:30 AM 發表:
信一個人對我黎講真係一件好難既事~ 我個人好保護自己~ 有時往往會令一d好想同我熟既人整到無晒mood~~ 所以懂得去信人, 自己先會輕鬆d~ ^^
|
網主回覆
zero: 放心啦~我係一個冇機心既人~我絕對唔會害你架o,<咁你放心同我做朋友啦^0^ Posted at 2007-09-01 02:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
公主 於 2007-08-29 01:23 AM 發表:
下世我要做男仔去保護你,做你信任既........情人...>.@
|
網主回覆
姐: 就咁約定囉~下世我係醜8怪@v@你都一定要我嫁0,0~呵~呵 Posted at 2007-08-29 02:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
過豬都會爬樹~~呢句野好好笑你都講得ge岩ge但係你識左乖ge朋友有可能會變番壞momo真係乖乖的我知你會識d好好的朋友唔會識壞的你真係一個好好的傻momo>v<你真係傻下傻下就一日haha你有momo同肥肥陪住你過,因為佢地太可愛momo話比你知我真係唔會再玩勁舞,因為我太悶啦~~~而且有d野得罪左人所以唔會玩,我會小d on msn,我會無野做個陣智上下勁舞,如果有事的話請留msn一係打手提都得架kaka>v<係咁啦momo永別啦~~~>v<你真係我好好的朋友>v<有你呢d好朋友真係好開心架≧▽≦
|
網主回覆
傻no: 你又唔理我喇T^T~我都冇你tel~掂解唔on msn呀~你唔好咁啦~你唔on msn 又唔on勁咁姐係掂!!唔理呀~唔比永別呀="= Posted at 2007-08-29 02:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
momo律 於 2007-08-29 12:31 AM 發表:
哈哈~~男人信得過豬都會爬樹 我都日日陪我傻下傻下咁又一日 個日記真係好令^^
|
網主回覆
律: 你唔好傻呀~要返學架喇~要醒神知道未o,< Posted at 2007-08-29 02:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
原來....momo你...你連你姐都唔信呀~~~
|
網主回覆
爺爺:你真係老喇!陣睇字都睇唔清= =我講緊係媽咪同爸爸 =,=姐對我黎講係情同姊妹既朋友,因為佢會陪我玩,佢同我好少見嘛~,~所以唔似屋企人feel~姐一向檔我細路女,呃呃氹氹佢成日做架啦~我不知幾enjor~ Posted at 2007-08-28 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|