| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 23 日 星期六  |
| 勇敢愛著你~~ |
分類: 未分類 |
我向感情路上一向怕死,怕受傷害!不過今次我決定要勇敢一次~我唔理以後會變成點!我都要同我愛嘅人一齊~因為我真的好好好愛佢~係佢令我知道愛要勇敢~同佢一齊雖然好冇安全感,不過就算係咁我都愛佢,我會努力學習相信佢!就算佢會呃我,我都令願扮咩都唔知咩都唔見-3-雖然咁諗你好白痴~不過有時扮蠢都係幸福嘅一種~希望呢份愛會永久落去!我得痛~才知深愛著~我唔知可以幸福多久,但我會好好咁記住所有開心同唔開心嘅事!因為同佢的所有事都值得我留向心同腦裡面~但有時好驚一訓醒就唔會再擁有-3-因為好突然,根本冇諗過會好似依家咁=v=但我依家可以同全部人講~我搵到我愛嘅人喇@o@希望佢會同我一樣~會珍惜我,互相堅守呢份愛咁就好喇~~~~
|
|
|
妹~~妳比我睇到妳開心幸福既一面~~媽咪成日講,做女人一定要做一個可愛而笨笨地既女人咁先多人錫~~知道既野~盡量扮5知~~,咁先可以令到妳另一半覺得,原來身邊既女人係咁可愛既~~咁佢又點會捨得搵另一個呢~~~~~哈哈~~高招高招~~~~>.@
|
|