| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
| 好好地工作~~ |
分類: 未分類 |
返左工第二日喇~身邊嘅人開始唔同左~同事就日日見~但同朋友就開始冇搵.....原來工作可以係一種消磨時間同忘記煩事嘅良藥!今日好好運開到一張大單~個人好有衝勁~聽日唔知又會掂呢?每日都要跑數~一返工就會尊注向工作上面~呢個感覺好好~但仲有好多野要跟返要努力d唔係就會煩到同事喇-3-路岩岩先開始一定要比心機做番個自食其力嘅人0,<
|
|
|
momo律 於 2008-03-18 12:22 AM 發表:
比心機ar~我都係到努力緊~ 但你要小心D wo~ 我會支持你+oil~ >,0
|
|
|
妹~~~妳終於開始明白咩叫自力更身,辛苦吧~~不過5怕啦~~吸收多d社會經驗啦~~雖然係遲左d,但妳可以撐到既~~~~~~~keep住一路開大單啦~~~妳係姐心中係一個強人~~~比心機啦~仲有丫~~妳身邊既傻姐係5會變咖~~~我一樣咁愛妳~~~考慮吓我啦~~我5介意同自己妹妹斷背咖~~~哈哈~~~~>3.@
|
|