能把你放下嗎.''早知一開始不認識你


個人資料
momo_kw
暱稱: mo
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  
月 曆
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新日誌
火爆的一天
忍不住放棄了.'' 我...
心情不太好的
痛哭了一個晚上
忽然想起了我的傷心是
日誌分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 44
今日人氣: 0
累積人氣: 103
搜 索
RSS Feed

2008 年 1 月 23 日  星期三   陰天


火爆的一天 呆滯 分類: 未分類

今日好悶咁過左一日.''都吾知番學為咩.'' 番到去比個傻既老師話到我傻.''

叫我等佢等佢條8婆.''等左我一個幾鐘,''火都黎埋.'冇野牙嘛.'叫我吾好整住個唇環番學.''

好明顯今日冇整到lo.''有病睇睇e生好wO.''我忍左條8婆好耐lo.

星期日學校要見屋企人.''睇你條8婆點比人屌到冇野講.''

玩野玩到我火爆.'你死撚緊牙.''




2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


忍不住放棄了.''我會錯嗎 分類: 未分類

你上次飲酒飲到傻左,之後同個fd出左去一個鐘.'吾系我吾想去信你.'

但你琴日走左去人地屋企.'你想我點信你,''我好開心你咁坦白同我講.''

但我真系忍吾到牙.''我真系好辛苦先放棄的.''放棄你我真系冇咁辛苦牙.'

就當系我衰吧.''sorry.''i'am sorry,




2008 年 1 月 20 日  星期日   雨天


心情不太好的 感動 分類: 未分類

琴日你陪我我真系好開心好開心.''你冇啦啦激嬲我要我哄.'

我都吾緊要,但我真系忍得好辛苦好辛苦牙.''系你面前我吾可以吾開心

因為你2月3日都要去第二到.''我想你開開心心咁走你知道嗎??.''

'..因為你既出現..令我1月黎都好快樂.'仲有1日就2個月啦.''

得番13日陪住你.''我希望到最後都系見到開心既你咁走

流淚吾可以系你未走之前就留下來呢.''吾可以比你見到我哭的樣子

見到你我永遠會笑著.''一直笑著陪著你.''你琴晚攬到我好緊,

我真系好開心,.''你未試過咁攬緊我.'笑容不慎笑了出來

不想你離開我.'但你全家都走.'我最後只能做的就是...

令你開心不擔心我.'同埋我會一直等待你回來我身邊牙.''

就算哭著了.''都不會比你知道的.'你的擔心令我心痛

令我覺得自己好冇用.''你堅強我要比你更堅強.''

我明白你一直都好努力系我面前堅強.'把流淚留在心

因為你的堅強.''令我堅強把痛放在心中.'沒有

出現在你的面前 .'' 沒有你我的日子我都會堅強

系我最後答應你的.''我會做到.''你番黎一定見到

一個比現在更好的我.'你吾鐘意我做的.'我會努力改的

 

                         

                        回家的路總是很遠 話少得很可憐

                        一個人的晚餐 都是孤單的滋味

                       看見身邊重複上演 屬於我們的畫面

                           選擇逃避的眼 怎麼還是流淚

 

                        愛著你的每一天 你就是我的世界

                          那時候還以為我 就愛這一遍

                        沒有你的每一天 快樂離我好遙遠

                          心已隨你走了 還能用什麼感覺

 

                       我捨不得睜開眼睛 害怕身邊沒有你

                         也許在夢境裡 是我們最近的距離

                        想念你溫熱的手心 冷風裡把我握緊

 

                          當冬天又來臨 這溫度該怎麼延續

                        謝謝你曾經愛過我 給我最美的經過

                        但生命最愛被剝奪 未來的路該怎麼走

 

 




2008 年 1 月 15 日  星期二   陰天


痛哭了一個晚上 分類: 未分類

 雖然個日記系因為個ex打..''我好坦白同lp講過佢冇嬲.''對我好好我好開心

1月10--1月13日老婆都冇搵我,.''我又搵吾到佢.''我本身估系佢吾要我的.'

但我琴晚on msn個陣見到佢.佢hey左我一下.'我個陣本來好開心.'但佢忽然間同我講:

我媽送左我去外國啦.''我個陣呆哂.,.'佢叫我乖乖得閒就on msn搵多d佢

佢同我講好掛住我.''之後講左句  i  love u la 

3分鐘都吾夠我就苦笑痛哭了.''我地就黎生日啦(一樣系2月4日)

我好掛住好掛住你牙傻婆.'想攬住你想錫你都吾可以了.

因為你離我好遠好遠.'我冇辦法可以去捉緊你

你去左外國我陪吾到你過生日啦你都陪吾到我了.'

我會努力等你番黎.''一定等你一定一定等

我答應你我吾會左食煙我會做到的.'

系個邊會好凍.''一定要著33.'我會乖乖的

等待你的日子好痛苦.''冇左你我好辛苦好難受牙

你知道你吾想我傷心的.'但我忍吾住喊.'對吾住啦

   我今世要硬你嫁啦吳佩珊.''我吾會比你離開我.''

                             戀火無法再點 懇請賜我一死

                            很想忘掉顧忌  編寫驚世傳記

                                  重遇你 永遠在一起 

 

 

            我愛你.''       偏偏深愛著你

 

          今個冬天真系好凍.''我地吾可以像一對戀人咁去拖緊  

                               我等待你下年的冬天回來我身邊拖緊我

                          如果你仲系香港.'就算你冇陪我我都感到溫暖牙

                          你知道我的心意嗎?現在愛的只有你吳佩珊一個

                       算你離我好遠.''我都會令你咁到一點溫暖

                   我吾想就咁冇左你.''我知道你現在一定都好難受的對嗎

                         不要傷心的.''我永遠都在等你的.''你要笑多d唷.'

                      你哭我都會哭.'你笑我都會笑.''知道你開心我就會安心的

  

                                         

  

  

  




2008 年 1 月 14 日  星期一   陰天


忽然想起了我的傷心是 分類: 未分類

琴晚十一點幾番屋企個陣見到隻狗仔`發現牠好似以前

我同{kw}1齊養果隻狗狗好似t_t"<,,,,,,散左嫁啦...............>

我行行下發現佢一直跟著我` 我哭了.真的在心痛的底下哭著

想起kw跟我說過的話`我哭著的跟狗狗說:

{你不要跟住我,,你令我想起了她..我不想自己想起}

.明明知道我地既感情已經沒可能.我還是想起.'

但當我走到家門口的時候,,看見牠走''我心出現了一種奇怪的感覺

 個陣我好自然的跟著牠走.走到好遠..

看著牠的時候自己不斷想了一句話.':

<她不可能回到我身邊的.'我不可以等待的>

最後` 我還是抱了牠回家*_______*"

         kw一起的時候是我做錯太多嗎?令她放棄我嗎?

                                                   

                                   

     

今日係日記情人節.

日記情人節(Diary Day):1月14日
華崙亭情人節(Valentine's Day):2月14日
白色情人節(WHIte Day):3月14日
黑色情人節(Black Day):4月14日(韓國)
4/14 橘色情人節》(台灣)
黃色與玫瑰情人節(Yellow and Rose Day):5月14日
親吻情人節(Kiss Day):6月14日
銀色情人節(Silver Day):7月14日
綠色情人節(Green Day):8月14日
音樂情人節與相片情人節(Music Day & Photo Day):9月14日
葡萄酒情人節(Wine Day):10月14日
橙色情人節與電影情人節(Orange Day Movie day):11月14日 &
擁抱情人節(Hug Day):12月14日 ......

情人節快樂=]
我愛你=]

 

 

                



1 | 2 | »