唉、、、、、、
今日非常之悶!!!
我鄧安安慘!!!
日日比人整魚蛋!!!
不過,終於到了聽日啦!!!
聽日5洗返啦!
去到星期三先返學!!!
今日太開心啦!!!
個個起度講F4!!!
安安係美作、Winnie係花澤類、小朱係西門、春春係道明寺,而
我係杉菜!!!
我5小心整 安安!!
我話Lunch請安安食野!!
或者小息都可以!!
我希望安安原諒我!! 我想同安安講聲:「對5住!」
終於打完針啦!!!
幫我地打針根本就5係護士既!!!