唉! 終於返埋聽日啦! 考完個會考都5知做咩好!
今日實在太boring啦!
今日我好開心呀!
終於都考完試啦!
今日好開心同安安&COCO玩MSN!
不過,我既好朋友今日比人串,連我都5知點算好!
我希望安安可以原諒她們!
5好意思呀!!! 對5住呀!!! 現在先離寫日記!!!
近排5舒服,所以冇寫日記囉!!!