| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 走了眼..... |
分類: 未分類 |
岩岩睇到個日,,先至記得今日係黃皓兒's b-day
係度同佢講一聲冇意義既Hapii B-day
因為我知道佢都唔會睇到ga la
------------------------------------------------------------------------------------
今日中文又唔派卷
搞到我而家都唔係好想佢派~~
is終於有得上lab喇=v=
好耐冇上過喇
果個mable,,都唔佢咩事,,n個tue冇上過lab
唔做exper都可以上lab架姐~
choir,,真係好煩煩煩煩煩煩煩煩煩
唱你個soprano咪好囉
做乜無啦啦唱alto喎
|
2008 年 5 月 26 日 星期一  |
| Hapii B-day to 敏 |
分類: 未分類 |
敏:
Hapii B-day=v=
今朝一番到學校就送左份禮物俾敏,,係一隻龜龜黎架
之後去左量體溫
手冊留校竟然又冇扣分..hee~~真係好彩
琴晚溫書溫到3點
最衰都係個va,,如果唔係要畫果幅咁既野,,我一早就溫完la
仲有果個資料集,,真係勁無聊,,side我時間
epa派卷,,43分
係咪好叻叻呢?我溫左好耐ga
matching果part岩哂,,但係cancel左,,好可惜...
不過有小禮物,,如果係糖就好喇
math唔記得帶caltor
用埋最後一個warning
中史test
唉!!五個字:人慢冇藥醫
pth test
so sir監考,,佢真係幾型
我聞唔到佢d香水味,,唔知係咪我個鼻有問題呢??
個test唔係好難
不過聆聽果part韻母聽得唔係好清楚
下場同來往都錯左
放學做完va資料集之後,,去拉搵霖
同佢一齊走,,買左tino糖糖>.<
-------------------------------------------------------------------------------
今日我的好姊妹受了傷害
雖然我唔係好清楚詳細情形係點
但係我都為她感到難過
同時也為蔡xx先生的行為感到憤怒
佢真係好可惡,,好過分
男仔打女仔會俾雷劈架
唔好做d埋沒良心既事
突然之間覺得ms yee果日講既一番說話好有道理......
好姊妹:
唔好為lee d人唔開心
我十卜你的
|
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
| 2008-05-23 |
分類: 未分類 |
今日PE跳舞,,真係好"正"
洗手果陣,,發現隻簡液香左好多牙,,以後要多d用簡液洗手!!
中史諗住統計下xx溝邊個同埋溝左幾多次
點知溝得咁少
某某係咁講野,,xx都唔睬佢,,睇黎某某真係俾人打入冷宮la
唉!!真係可惜,,白費我地既心機
eng-class唔達標,,要扣分,,第3次喇
團契:今年第2次番
上個星期冇得番,,有d唔開心
今日講讀經
我要下定決心以後日日讀經
今日冇分組,,可以早d走
去買禮物,,but最終都冇買到,,聽日先買
唉!!今日又唔記得鮏手冊
上次冇扣分,,今次冇咁好彩ga la
點解我成日都咁冇記性架
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|