最近同番阿嵐friend番呀~
可能之前自己對佢有偏見,
所以覺得佢真係好衰嫁...
但係吾知係吾係因為而家大咗一歲,
睇好多事都同以前吾同,
我而家先明白到friend吾使要好多,
有一個係對你真心嘅就夠啦~
(不過我而家都好驚佢對我吾係真心...不過應該係我諗多嫁啫XP)