哈,終於搬啦,我哋4月頭就會搬去天水圍嘅
柏慧豪園,我而家真係超級興奮,我最高都係
住過25樓,今次一搬就搬去58樓,居高臨下.
老豆話買多部NOTEBOOK俾我,我仲說服
緊佢買多部電視擺我房,單人床轉雙人床,太
太太好啦!雖然面積比而家屋企細d,不過唔緊
要,最緊要有部電腦啫我而家好努力將d
嘢擺上網賣,希望掙多d錢買嘢,我擺咗好多嘢
去賣啊,有書,手袋,顏料,玩具,公仔......不過......
仲未有人肯買之前去d換物網換咗部過膠
機翻梨,而家都唔知用梨做咩.