
今日想同大家介紹d近期我最愛的護膚品,左起是洗面奶,百幾蚊倒,可以用3,4個月
左2是去死皮之類嘅嘢,姨媽送,價錢不詳?
右2是保水,注:保水不=鎖水,二百幾蚊,一日五滴,用死你,超抵 加上我係屬敏感肌膚,很多牌子都唔用得,nokdu依個牌子唔錯,又平又好用,但唔係到到都有得賣,推介去colour mix買,𠴱度成日有折.鎖水的話,我用開一隻叫"肌研"嘅牌子,專for敏感肌膚,七十幾蚊有交易,去sasa買抵d,可以用好耐
右1是美白精華,不可以當面膜用,三百幾蚊用死你,要擺落雪櫃雪,效果更佳.
另外,"我的美丽日記"嘅面膜都幾好,不理佢work唔work,六個幾一塊真係抵到爛,起碼用咗2次我塊面都冇事,晚晚"full"都唔覺肉赤,平均一個買護膚品都係三百幾,比以前慳唔少,抵.
|