幸福,是活出來的
在不同的路途上 同樣色彩的花仍會綻放的吧
moonmoonta
暱稱: 月亮
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
KAT-TUN飯比任何人得要...
2010-07-17
2010-05-18
2010-05-17
2010-05-06
文章分類
全部 (180)
kattun的故鄉 (19)
腐界 (6)
未分類 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 170
今日人氣: 14
累積人氣: 9936
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


我最愛的護膚品 愉快 分類: 未分類

今日想同大家介紹d近期我最愛的護膚品,左起是洗面奶,百幾蚊倒,可以用3,4個月

 左2是去死皮之類嘅嘢,姨媽送,價錢不詳?

 右2是保水,注:保水不=鎖水,二百幾蚊,一日五滴,用死你,超抵加上我係屬敏感肌膚,很多牌子都唔用得,nokdu依個牌子唔錯,又平又好用,但唔係到到都有得賣,推介去colour mix買,𠴱度成日有折.鎖水的話,我用開一隻叫"肌研"嘅牌子,專for敏感肌膚,七十幾蚊有交易,去sasa買抵d,可以用好耐

 右1是美白精華,不可以當面膜用,三百幾蚊用死你,要擺落雪櫃雪,效果更佳.

另外,"我的美丽日記"嘅面膜都幾好,不理佢work唔work,六個幾一塊真係抵到爛,起碼用咗2次我塊面都冇事,晚晚"full"都唔覺肉赤,平均一個買護膚品都係三百幾,比以前慳唔少,抵.






訪客留言 (返回 moonmoonta 的日誌)


hAt1u 於 2009-03-14 11:11 AM 發表:
-____-"好勁呀....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LouisLOLLOL 於 2009-03-13 09:22 PM 發表:
其實e d野用得多反而仲衰lo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michelleming 於 2009-03-13 09:08 PM 發表:
嘩嘩嘩!!!
(我都唔知自己嘩緊d咩的說- -)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]