唔該!我先係當時人,我都未講嘢,2A班友仔同2B個友仔
有咩資格去講,有咩想知咪直接問我囉,唔好問我d friend,
佢地又唔係我.仲有2B個友仔,你唔好大造文章啦,禁鐘意
亂講轉行做問米吖,你絕對有資格喎!成日亂吹又夠八婆,就算
我想全世界知都唔使你幫我,你有咩資格幫我決定呀?你自
已都未顧掂呀!就算係真,都係我哋嘅事,關你依個局外人咩
事?本來只係好小事,俾你禁打一打上電腦,成班2A就好似
發現新大陸禁,問長問短,問都唔緊要,点解要傳來傳去啫,
你有冇諗過我感受,有冇諗過你好朋友嘅感受,你依d已經
超越晒cheap的範圍,因為你大手一揮,勾起2A班友仔嘅
好奇心,而對我造成困擾囉!
喂!2A班友仔,你哋使唔使禁誇張,講唔緊要,我預咗,但講
完就算啦,知咪得囉,使乜唱通街,我又唔覺得有幾光榮喎!
麻煩你哋高抬貴口,收一收聲,講少两句唔使死呀嘛?
|