今日派math卷(其實係禁日派,不過我冇番),本來仲
以為一定唔合格,點知派完之後,成績又唔錯wo(對我
來說),於是使我今天也很快樂.
第一堂,IS,hea足一堂,徐壬瀧當咗我係白姐姐,同我盡
訴心中情,分享他的情史.小息之後,要persent project
我係第2組,慘,persent時,胡慧詩勁串,我哋嘅topic講
肥人,唔知係咪觸動咗佢邊條神經,結果我啤足佢3個字
至肯收嗲.中文堂miss chan冇番...見唔到偽中丸(今天
的遺憾),有個miss梨代堂,2堂都睇翻生朱羅館.