| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
| 2009-04-26 |
分類: 未分類 |
今日番咗婆婆度,妟晝好悶...自己一個落
咗葵芬,要知道,我係個開心又買嘢,唔開
心更加要買嘢嘅人,所以唔覺唔覺,又買
咗三袋嘢......行完先係四点幾,好早,跟住
去咗睇戲,睇<<變種特工之狼人前傳>>,
唔好睇,完全唔明佢講咩,特技又差,某人
曾經同我講過,因為悶所以先要去睇戲,
但我發覺一個人睇戲真係好悶,左右都
冇人感覺真係差...經過一天的忙祿,我
的儲錢大計又泡湯了...失敗!!!
更失敗的是...發現自己又肥咗,即係話
又要減肥...我的目標是4日減6磅,更悽
慘的都試過,6磅算什麽...我的方法蠻有
效的,早餐一定要吃,否則午餐會雙倍吸
收,通常我會食水果做早餐.lunch食嘢前
要飲1杯熱檸水,唔可以落糖,為咗增加飽
肚感,然後食7成飽.晚反以沙律(走醬)或
者水果代替,水果的糖分一定要低.食完反
抖一陣就去跑步,半個鐘至1個鐘,跑完再
做15分鐘sit up.如是者4日,6磅一定減到.
又是炫燿的時侯了,以下是我的珍藏:

|
|