今日淨係考eng oral,所以好快
就考完,等齊人後去買天使蛋糕,
然後就去李斯屋企.......我地去到
李斯屋企開始睇演唱會碟,煲完後,
又煲"欺詐獵人",然後玩層層疊,
玩輸的要穿以下那些.....淚+汗)
實在太太太可怕了.......還是李斯穿得可愛,穿了5次定6次呢?
晚上....聽咗個好嬲嘅消息...由於我被強逼接收一個非現實的
現實,我發現...我病咗,我患咗"受驚過度致厭患性憤怒症後群"
冇得醫,等死