今日六點鐘起身幫細路買中餐返學,明明今日自己五駛返 *.*
買完上來立刻再訓过,訓到九點幾卑Y媽吵醒,送左Y媽出門口之後,就開電腦。無端端心血來潮想買D動漫衫送卑當聖誕禮物,找完一大倫,SEND左个E-MAIL之後到了十二點幾出門口約左斤欠出去食早餐,點知林林都跟埋來,三個人在臺樓食野食得幾開心..^.^
食完之後,去了商務度睇野...睇完之後就一齊行大中...行度2:45,送左斤欠去琴行得番我同林林......之後送埋林林返屋企,啱啱三點鐘^.^可以接埋丫媽搭的返太和!同丫媽在百街買完野之後就回家了...
|