^^今日又番左個個補習班,又係玩game!!!但係好好笑.哈哈~^^個Net teacher手上有一個ball,佢張3個ball拋俾第2個人,個個人就要講出佢既favourite food.個老師講左dim sum.有一次samuel張個ball擲中一個jackson個頭,笑到我地肚痛!!!哈哈~唱歌個陣好(魚),因為佢首首歌都有做d好低b既動作.......= =識酊一個叫Hebe既女仔,讀沙崙上午部5年級,佢家姐個名好好,叫Honey,佢都係以前讀沙崙,宜家同我一樣升銘基F.1,佢話好希望可以同我同班呀~我覺得佢幾nice囉~!^^番呢個班真係識到唔少friends~!
自從s返左大陸之後,唔知y我晚晚3點幾先訓得暮......
|