論壇 首頁 登入 寫日記
 

暱稱: faNNy
性別: 女
國家: 香港
關於我..>3<.

       new!
2006-12-16
mkc傻妹
so bad!!!><
我好白痴呀!!!!!!
唉左好多次,次次都係因...

最新留言!
最近三個月尚無任何留言
 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

^^fd子s

 

開心番,冇咁悶*。﹏

2006 年 8 月 1 日  星期二XD
晴天

       今日都唔係好悶,但係好唔抵囉~~> <俾人玩左部電腦咁耐,2點至4點我都出左去補課,搞到冇得搵skin添!!!= =
下午約左翠翠黎我home,佢叫我幫佢cut頭髮,咁我咪幫佢cut左平陰囉,因為佢中2呀~~!cut完之後我地就一齊番個個補習班.
去到個度,雖然係地方細,但係個度d miss同呀sir都好nice,仲成日幫我地添呀~!^^一黎到就要用eng自我介紹,跟住佢就俾你揀1至4粒jelly beans,但係唔可以同一種colour.佢地全部都係講eng,好采我都識聽.^^"嘻嘻!我揀左1粒白色ge jelly beans因為驚佢甩色.好小朋友都揀左4粒.之後佢話揀左幾粒就講番幾次關於自己ge野,好采我淨係揀左一粒姐!^^呵呵~跟住d小朋友就讓djelly beans俾第2個,但係都失敗,哈哈,好搞笑~哈哈!!!
       玩完自我介紹之後,就有個interview friends,我同一個sharon lutheran school ge上午部小五生一組,佢都有好多英文字唔識同唔識串,所以做佢parter都幾咩.^^但係佢都好nice,^^~!interview完之後就要寫今日學左d咩,我個parter又唔識,又過黎望下我寫左d咩,佢好得意...哈哈~跟住又影左唔少相,大概係要紀念掛~不過由我黎拎住個牌,好唔自在~~!番5home之後睇keroro.tamama做左隊長,好可7,但係佢變左好恐怖囉~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

十卜下啦~!« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »