new!
^^fd子s
唉左好多次,次次都係因為佢~!!!*。﹏
今日一起身就諗番所有同ken有關ge事...
真係好掛住佢呀!
掛到冇法形容ge地步!!!><
下午同呀宜傾左好耐,
我一直係度睇緊佢個blog,
一見到ken呢3個字就好敏感,
我好想知一切關於佢ge野,
聽到呀宜話佢俾呀宜好用力咁推佢,
我個心真係好痛好痛,
痛到好想幫佢頂呢一下囉!
個陣ge心情真係好難形容呀~
> <個心好辛苦,
好想喊出黎...
十卜下啦~!« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 18 | »