new!
^^fd子s
期待.......*。﹏
今日exam個陣,唔識個boxing day,仲寫左10月1日呀~咁就冇左一分.>3<下午去左in in home,好好p.xdd!!haha~~!star番左hk啦~我唔知y會好想喊,但係我知道佢番左黎好開心!!!好采小古同我講左姐!!不過好驚佢唔再love我,小古話幫我問...好想快d知...>﹏<好驚呀~冇中2過人ge女人係5會明我ge感受架啦~番左大陸成個月,搞到我生不如死呀!!!><
十卜下啦~!« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 18 | »