*mo:)只要堅守...
                        便有夢!-
moooomoo
暱稱: *momo*
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*pakho*
*新年快樂*
`感受`
*07年畫上完滿句號`=]
""同天空下一起努力...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


*新年快樂* ???: 未分類

*年三十

 

在家中度過.....

 

晚上同屋企人食團年飯

 

有麻麻整的魚翅

 

多年來都是這麼美味!*3*

 

比街外的還要好食..                                

 

10點半同老豆*呀媽出發去睇<<功夫灌籃>>

 

有少少好笑啦...不是太差!

 

但有D位太誇張=V="

 

*初一

 

10點起身..

 

同麻麻*呀媽*老豆拜年

 

之後就出發去大姑媽同2姑媽到拜年啦..

 

都係坐下..傾下計..食羅白糕-3-

 

去曬d地方就番屋企lu..

 

到差唔多6..d表姐*表哥等等..上左黎拜年..

 

表姐個bb好得2..!勁可愛!

 

*2

 

本身今日都要去拜年...

 

但因為唔夠車..所以唔洗去啦..

 

11點幾..表姐同佢男朋友上左黎拜年..

 

差唔多一點...同賢賢表姐&佢男朋友去睇<<長江7>>

 

都好多人睇下!

 

徐驕好搞野xdd"

 

重有果隻7仔勁得2...好想要隻..!

 

如果我有隻就好了-3-"

 

睇完就番屋企沖涼...

 

7點到再同+*欣欣表姐去大埔墟同親戚食飯...

 

見到錡錡同小小...2個都好得2..

 

不過錡錡好多野講...係咁講唔停...勁好笑..!

 

錡錡講野既眼神好似撩交打咁..=3=不過真係好鬼得2..!

 

食飯果陣d大人好嘈..嘈死人xdd"

 

食完就各自回家lu.@@"

 

*初三

 

-赤口-

 

不便說話.xd"

 

 

#posttime##  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 moooomoo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]