moses123 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
心理問題一日遊
大家好,我對好多心理學都有認識~
我 的 資 料

暱稱: 月神海之
性別: 男
國家: 中國內地
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
心理問題???
日 誌 分 類
全部 (1)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 1
留言總數: 8
今日人氣: 13
累積人氣: 218
RSS Feed
2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天
心理問題???

你地有咩心理上問題呀~我會已心理學角度去分析


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 moses123 的日誌)


毛佬黑星...........~震 於 2006-05-15 10:04 PM 發表:
我留左言啦..

你都要留我個個喎

www.xanga.com/xavier_wong1110

^.^'v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



matt2519 於 2006-05-10 02:52 PM 發表:
我發覺自己有變態可以點呢~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

變態有以下幾種解釋:
生物學上的變態,指的是昆蟲在不同的發育時期,產生的形態、習性的變化,其具體分為四個時期,卵期、幼蟲期、蛹期和成蟲期(部分書籍也作:胚胎時期、生長時期、轉變時期、有性時期),在一個世代擁有四個時期的昆蟲,稱為完全變態昆蟲,沒有完全擁有四個時期的昆蟲稱為不完全變態昆蟲。
心 病理學上的變態,指的是人或動物的身體組織中,產生不正常的病變和變異,如「變態反應性鼻炎」。
心理學上的變態,指的是人的心理的一種有別於常人的不正常的心理變異的狀態,如嗜殺、自虐等,有時也用於專指性變態。
如果你上述有你的情況就要去睇醫生
Posted at 2006-05-10 03:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



killer 於 2006-05-09 08:19 PM 發表:
小毛*
我成日比蚊咬...d蚊會唔會係對我有偏見呢??!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

只係你心理防禦機制生效~是你自己就好似吃不到的葡萄是酸的一樣, 當你得唔到一樣野時, 你就會用呢類型既野去安慰自己, 等自己好過一d ..........
而你就是denial
E.G.
成日食煙既人患上cancer, 佢『唔係呀! 我要係因xxxx 先有cancer咋!!』
Posted at 2006-05-10 03:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



afai 於 2006-05-06 10:27 AM 發表:
我好正常,沒有心理問題!!!!!!!!!!!!!!1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無問題你留黎做咩呢~???
Posted at 2006-05-06 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小千 於 2006-05-05 02:52 PM 發表:
mo佬~~個板你既???~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

電腦會考功課~唔做唔得~你有咩問題可以留下呀~
Posted at 2006-05-06 12:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki 於 2006-05-04 09:01 PM 發表:
mo醫生..
我近期.每到夜晚就好驚喇..
自從發左個夢之後
我可以點ar>n<”
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是由於你怕夢以成真~可能你之前發夢後好似現實又發生同夢裹一樣~但係唔洗驚~無野嫁~都係個句~發惡夢其實係好事~發惡夢係壓力既釋放~因為搵唔到途徑去發泄~所以你個腦就自己幫你攪掂佢~你開心D啦~開心D唔會太快老死呀~=_="
Posted at 2006-05-05 02:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki 於 2006-05-04 08:56 PM 發表:
心理問題...=0=””
你識ga咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

識識地啦~有咩問題都可以問下我~幫得就幫啦嗎~(同胞.........)
Posted at 2006-05-05 02:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eva 於 2006-05-04 08:56 PM 發表:
新ka.....ok

我留左言啦..

你都要留我個個喎

www.xanga.com/eva_wwBee

OK?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OKOK無問題~
Posted at 2006-05-05 02:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]