15 金日都吾錯吾錯 ... 吾算忙! 吾算多人 ... 金日老公過黎接我收工! 啜 .. 卜 之後去左淘大果邊周圍行行行 ... 又去左大快活坐坐坐! 傾傾傾 ... 之後行多一轉! 途中聽到三名細路講野... 爆笑xD 咁溝女既方式...真正第1次聽囉! 之後坐93k 返屋k 係巴士上 ... 同老公 .... -x-" 吾講! 嘻! 太甜蜜了! xD [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
金日都吾錯吾錯 ... 吾算忙! 吾算多人 ...
金日老公過黎接我收工! 啜 .. 卜 之後去左淘大果邊周圍行行行 ... 又去左大快活坐坐坐! 傾傾傾 ... 之後行多一轉! 途中聽到三名細路講野... 爆笑xD 咁溝女既方式...真正第1次聽囉! 之後坐93k 返屋k 係巴士上 ... 同老公 .... -x-" 吾講! 嘻! 太甜蜜了! xD
24 辭職? 留下? 很多人說麥當當是個沒有前途的工作" 學的東西並不多... 攞經驗? 個幾月已有了 ... 短短幾月有咩得著? 自己知 ... 短短幾月又有咩野學到? 又係自己先知! 嗯! 我應辭職? 或是留下.. 很多工作都可以做.. 為何要 .... 但搵工真是談何容易呢? [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
很多人說麥當當是個沒有前途的工作" 學的東西並不多... 攞經驗? 個幾月已有了 ... 短短幾月有咩得著? 自己知 ... 短短幾月又有咩野學到? 又係自己先知! 嗯! 我應辭職? 或是留下.. 很多工作都可以做.. 為何要 .... 但搵工真是談何容易呢?
23 愛也需要勇氣?!* 愛需要勇氣?!* 真心說話都需要勇氣?!* 一時衝動! 真的可以後悔一生 ... 為什麼不用其他角度來看? 或許她未必是這樣? 對她信心大搖? 有冇機會對她重拾信心? 兩人一齊又有了什麼? 開心? 幸福? 關心? 得人鍚? 得人愛護? 或是... 其他? 愛 ... 真的很矛盾! 愛 ... 也可麻目一切! 愛 ... 也可以受更大傷害! 愛究竟是好, 還壞? 現在搞到我都混亂了! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
愛需要勇氣?!* 真心說話都需要勇氣?!* 一時衝動! 真的可以後悔一生 ... 為什麼不用其他角度來看? 或許她未必是這樣? 對她信心大搖? 有冇機會對她重拾信心? 兩人一齊又有了什麼? 開心? 幸福? 關心? 得人鍚? 得人愛護? 或是... 其他? 愛 ... 真的很矛盾! 愛 ... 也可麻目一切! 愛 ... 也可以受更大傷害! 愛究竟是好, 還壞? 現在搞到我都混亂了!
22 害怕 ? 某小姐終於辭了職 ... 真是考慮一清二楚 ? 你還未有工作在手 ... 不過 ... 現在怎樣說? 也不可以回頭" 希望你可以找到更好的工吧! 第一次入廚房做 ... 感覺很怪 ... 還有點害怕 " 今日成日都俾1000度滾油彈了隻手... 痛死左了x0x .... 明天開始要自己一個人返工" 寂寞! 害怕 ... 返工為左什麼" 錢? 將來? [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
某小姐終於辭了職 ... 真是考慮一清二楚 ? 你還未有工作在手 ... 不過 ... 現在怎樣說? 也不可以回頭" 希望你可以找到更好的工吧! 第一次入廚房做 ... 感覺很怪 ... 還有點害怕 " 今日成日都俾1000度滾油彈了隻手... 痛死左了x0x .... 明天開始要自己一個人返工" 寂寞! 害怕 ... 返工為左什麼" 錢? 將來?
21 掉淡? 壓力? 返工的感覺越來越掉淡了! 沒有從前那麼濃烈 ... 為什麼? 想了又想 ... 是因為做得不開心? 還是 ... 隱約壓力? 真是不清楚! 誰又可以答我呢? 心有無窮無盡既矛盾... 轉工? 繼續? 還是等待? 很想重返校園 ... 很懷念校園的味道 ... 感覺! 我應該後退? 還是向前行呢? 矛盾! 十萬個矛盾 ... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
返工的感覺越來越掉淡了! 沒有從前那麼濃烈 ... 為什麼? 想了又想 ... 是因為做得不開心? 還是 ... 隱約壓力? 真是不清楚! 誰又可以答我呢? 心有無窮無盡既矛盾... 轉工? 繼續? 還是等待? 很想重返校園 ... 很懷念校園的味道 ... 感覺! 我應該後退? 還是向前行呢? 矛盾! 十萬個矛盾 ...