維維今日冇番學...
佢琴日同我講..
佢細佬..唔洗番學..佢都想...
不過...又唔可以..
到左今日早上佢細佬..打比我..
講..「維維佢頭暈..」
我重以佢扮野..唔想番..
-.-''..點知...佢o黎真.....
=.=''放左學番到左屋企
第一時間打比佢...佢重訓緊..
佢同我講..好暈好暈..暈到訓左-0-
佢重同我講佢冇力=-=
之後我叫佢睇e生
佢同我講''唔洗''
=.=..我驚佢有事呀..
近日又有流感..
我怕怕..我怕佢有事呀..
維維我愛你呀
不要離我太遠..知唔知呀..
不要掉下我..
我愛你..
^_^''
唔好有事呀...
|