今日早上...唔想番學... 就同呀媽講腰痛..=.= 好狗呀.. 請假@_@ 不過真係有小小痛痛地=.= 唔知今日有咩事發生呢..@_@..好希望冇啦... ^(++++)^'' 加油!!努力...快d唔痛!!