12月啦..話咁快就12月啦..亦即是話..2008年開始到左尾聲啦..
回想起呢一年..真係發生左好多事..有開心..有傷心...
記得1月ge時候去左畢業旅行..係上海過生日..有同學ge陪伴..
可惜冇你ge陪伴..不過都唔緊要啦..4,5月同肥然去左香港兩次..
記得有一次遇正颱風..要我去香港救呢個冇家可歸ge小朋友..=口="
5月中考畢業試..5月尾考台灣..一切都好似好如意好順利咁樣進行..
6月份就係畢業典禮..仲有知道自己考到台灣國立台南大學..
點知..7月中..公公ge突然去世..8月得知爺爺患有末期癌症...
又因為要去台灣讀書要同佢分開..呢d種種唔開心ge野不停咁發生...
到左9月要黎台灣讀書..開展我ge大學生涯..9月中..爺爺ge去世..
10月開始慢慢習慣台灣ge生活..11月去完高雄又去台北玩..
仲有就係有第一次照顧特殊小朋友ge經驗..心情開始由低走返上高位..
還好因為有神..有好朋友ge撐住..唔係..我會去左做自由落體...= ="
到左而家12月啦..就快到聖誕節..可惜呢邊d大學冇假放..嗚..
還好12月中肥然會黎台灣搵我地..不過見完呢次可能要4年後先再見..
因為佢要去澳洲讀書..仲有廿多日..2008年就玩完啦..好期待新一年ge來臨..
我相信新ge一年會有好ge開始..希望係神裡面重新得力..更加懂得點去愛人..
ps:廿字出頭啦...就黎又老一歲啦..真係歲月催人老..嗚嗚...><"