Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs.  Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails.                                                                                        (1 Corinthians 13:4-8)
 

                                                                                                          
                                                                                                           MusicPlaylistRingtones
                                                                                                                    Music Playlist at MixPod.com

 
moyeng
暱稱: ..Mo..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-22
眼光光..望天光..
2009-11-10
2009-09-25
開學了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*薯倫*
*SM*
*大澳*
*子洋*
*小欣*
*小強*
*光頭*
*志豪*
*肥四*
*肥然*
*板麟*
*阿汪*
*阿南*
*阿瑩*
*捕快*
*偉都*
*眼鏡*
*嘉文*
*熱血*
*樹強*
2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


回想2008年.. 分類: [' |||■生活記事......

12月啦..話咁快就12月啦..亦即是話..2008年開始到左尾聲啦..

回想起呢一年..真係發生左好多事..有開心..有傷心...

記得1月ge時候去左畢業旅行..係上海過生日..有同學ge陪伴..

可惜冇你ge陪伴..不過都唔緊要啦..4,5月同肥然去左香港兩次..

記得有一次遇正颱風..要我去香港救呢個冇家可歸ge小朋友..=口="

5月中考畢業試..5月尾考台灣..一切都好似好如意好順利咁樣進行..

6月份就係畢業典禮..仲有知道自己考到台灣國立台南大學..

點知..7月中..公公ge突然去世..8月得知爺爺患有末期癌症...

又因為要去台灣讀書要同佢分開..呢d種種唔開心ge野不停咁發生...

到左9月要黎台灣讀書..開展我ge大學生涯..9月中..爺爺ge去世..

10月開始慢慢習慣台灣ge生活..11月去完高雄又去台北玩..

仲有就係有第一次照顧特殊小朋友ge經驗..心情開始由低走返上高位..

還好因為有神..有好朋友ge撐住..唔係..我會去左做自由落體...= ="

到左而家12月啦..就快到聖誕節..可惜呢邊d大學冇假放..嗚..

還好12月中肥然會黎台灣搵我地..不過見完呢次可能要4年後先再見..

因為佢要去澳洲讀書..仲有廿多日..2008年就玩完啦..好期待新一年ge來臨..

我相信新ge一年會有好ge開始..希望係神裡面重新得力..更加懂得點去愛人..

ps:廿字出頭啦...就黎又老一歲啦..真係歲月催人老..嗚嗚...><"

 
發表時間:2008-12-02 08:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 moyeng 的日誌)


sm 於 2008-12-05 11:42 PM 發表:
真係老la,唔可以唔認,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = ="仲係廿歲...
Posted at 2008-12-08 12:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



都 於 2008-12-04 11:20 AM 發表:
肥然...哩d野心照就好...
廢事提....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 連你都係咁...嗚...你地夾埋嫁...嗚....><"
Posted at 2008-12-04 11:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



麟 於 2008-12-03 07:53 PM 發表:
係lo...肥然一針見血la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 板..你同肥然聯手咁話啦WOR..
Posted at 2008-12-04 11:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lon6527817 於 2008-12-03 04:29 PM 發表:
大家姐@o@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔好咁叫..受唔起...
Posted at 2008-12-04 11:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



然 於 2008-12-03 10:44 AM 發表:
=.=做咩唔講自己肥左....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我肥左LO...好LO...
Posted at 2008-12-04 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



~呆呆.綿羊~ 於 2008-12-03 12:38 AM 發表:
老實講,我覺得2008年真係好長呢,唔係因為過得辛苦,係因為真係真係發生左好多野,有開心有唔開心,係我人生中最充實ge一年~唔敢奢望下年要點,只希望開開心心,學識做自己同愛自己就好~=w=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 每個人都有唔同ge經歷ge..不過點樣去過自己ge人生..
一切掌握都係自己手中..我都要為新ge一年好好定立目標...
Posted at 2008-12-03 12:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]