Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs.  Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails.                                                                                        (1 Corinthians 13:4-8)
 

                                                                                                          
                                                                                                           MusicPlaylistRingtones
                                                                                                                    Music Playlist at MixPod.com

 
moyeng
暱稱: ..Mo..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-06-22
眼光光..望天光..
2009-11-10
2009-09-25
開學了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*薯倫*
*SM*
*大澳*
*子洋*
*小欣*
*小強*
*光頭*
*志豪*
*肥四*
*肥然*
*板麟*
*阿汪*
*阿南*
*阿瑩*
*捕快*
*偉都*
*眼鏡*
*嘉文*
*熱血*
*樹強*
2010 年 6 月 22 日  星期二   晴天


2010-06-22 分類: [' |||■生活記事......

話時話...好耐都冇打過BLOG啦...=..="

又要例牌講一句...時間過得真係快..

話咁快就去到大二GE尾聲啦...仲有5日就要返澳門了..

仲有兩年就畢業了...好似好快咁...回想時間總是過得快..

今日知道細佬考唔到台灣GE大學..唉..我都唔知點安慰佢好..

唯有等佢慢慢平復再唸下去唔去先修啦...最多家姐我供多年...

冇壞嫁...不過你做咩決定家姐都會支持你的...

呢幾日..終於都同某弟兄講晒我屈左好耐GE心事...

我不是說我全部都沒有錯..但係關係缺裂..不只是一個人的問題..

而是相方的問題...可否一起修補這個關係呢..?!當然也需要神在當中..

希望回來後傾完係修補這個關係而唔係變得更糟糕啦...^^

至於期末考...溫就有溫啦...但係好似唔係好識咁...有D擔心..

最後幾天...努力埋佢啦....希望我真係可以ALL PASS啦....!!

各位努力應付期末考GE你們..希望你地都可以ALL PASS啦...加油!

子洋..希望你都可以ALL PASS啦...唔好比咁大壓力自己啦..

盡左力就好...加油喔~LOVE U~

 

 
發表時間:2010-06-22 05:01 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 moyeng 的日誌)


ivan526 於 2010-06-25 12:27 PM 發表:
你終於肯打blog =.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kong0117 於 2010-06-22 01:09 PM 發表:
盡左力就好...加油喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]