Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs.  Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails.                                                                                        (1 Corinthians 13:4-8)
 

                                                                                                          
                                                                                                           MusicPlaylistRingtones
                                                                                                                    Music Playlist at MixPod.com

 
moyeng
暱稱: ..Mo..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-22
眼光光..望天光..
2009-11-10
2009-09-25
開學了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*薯倫*
*SM*
*大澳*
*子洋*
*小欣*
*小強*
*光頭*
*志豪*
*肥四*
*肥然*
*板麟*
*阿汪*
*阿南*
*阿瑩*
*捕快*
*偉都*
*眼鏡*
*嘉文*
*熱血*
*樹強*
2008 年 12 月 14 日  星期日   晴天


流星...*〞 分類: 未分類

 

琴晚同左一個台仔同學仔去左聽音樂會..其實開始ge feel都唔錯..

不過後尾有d悶..就走左..同學仔請左我飲一杯奇怪野.."超級多多綠茶"..

 

o左咀..then去左租車準備去睇流星啦..就漏左杯飲左幾啖ge野係哥度...

算..之後等埋都都佢地就出發去黃金海岸睇流星啦..我地一行7個人..

不過只有3部機車..於是關志堅車我..學長車嘉華..都車阿喂同凌少恩..

去到哥度..個個傻下傻下咁望住個天..當都都同關志堅講緊野ge時候..

第一粒流星係天空劃過...只有佢兩個睇唔到..哈哈..成晚..我睇到3粒..

都都一粒都睇唔到..睇黎佢同星冇緣啦,,,佢地係哥度玩左一陣沙..影下相..

唔著鞋咁周圍走..返去哥幾條友唔著鞋咁返去..之後我地去食宵夜..途中..

遇到交通..哥刻唸..慘啦..= ="好彩冇幾耐放返佢地..又3p..又無牌駕駛..

                  

捉左都唔知點算...食飽飽就返宿舍啦.."在暖暖的寢室也會感到份外的冰冷.."

室友走晒..得返我一個..有種孤獨ge感覺..嗚..好想家呀...~~!!

今朝返教會..聽住一首詩歌..聽到想喊..不過忍住左..如果係恩臨..

我喊左出黎9世..都都係度..我費時比佢見到我喊..聽住首歌..

我唸起好多野..唸起我的而且確好多個晚上都會覺得孤獨..

個心曾經比人插左好多刀..到而家d疤痕仲係度..仲係好痛..

有冇d去疤膏呀?!囧...!!好想快d返澳門..好想見恩臨ge弟兄姊妹..

好想同佢地分享好多好多野..好想佢地幫我分擔下我d唔開心ge野..

好想見佢地...好想攬下佢地...好想快d返澳門呀...!!

 
發表時間:2008-12-15 01:48 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 moyeng 的日誌)


HOT~ 於 2008-12-24 04:16 AM 發表:
我都好掛住你@o@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SMG 於 2008-12-16 12:07 AM 發表:
明白,就讓過去成為過去,設下一個新的願景,讓上帝為你散播喜樂的種子,放下你的石頭吧!我都好掛住教會弟兄姊妹!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我嘗試放下石頭..放下重擔..放下憂愁...
希望喜樂繼而臨到我身上啦...呵呵...
Posted at 2008-12-17 01:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



麟 於 2008-12-15 02:12 AM 發表:
...唔知廣咩好..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 o左咀...?!
Posted at 2008-12-17 01:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



~呆呆.綿羊~ 於 2008-12-15 01:59 AM 發表:
我都好掛著屋企~>我都想快d返到去佢地身邊,同佢地講我呢半年做過ge野~
仲有一個月,只差一點點~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 呢個月要一齊努力加油...唔可以放棄!!!
Posted at 2008-12-17 01:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]