琴晚同左一個台仔同學仔去左聽音樂會..其實開始ge feel都唔錯..
不過後尾有d悶..就走左..同學仔請左我飲一杯奇怪野.."超級多多綠茶"..

o左咀..then去左租車準備去睇流星啦..就漏左杯飲左幾啖ge野係哥度...
算..之後等埋都都佢地就出發去黃金海岸睇流星啦..我地一行7個人..
不過只有3部機車..於是關志堅車我..學長車嘉華..都車阿喂同凌少恩..
去到哥度..個個傻下傻下咁望住個天..當都都同關志堅講緊野ge時候..
第一粒流星係天空劃過...只有佢兩個睇唔到..哈哈..成晚..我睇到3粒..
都都一粒都睇唔到..睇黎佢同星冇緣啦,,,佢地係哥度玩左一陣沙..影下相..

唔著鞋咁周圍走..返去哥幾條友唔著鞋咁返去..之後我地去食宵夜..途中..
遇到交通..哥刻唸..慘啦..= ="好彩冇幾耐放返佢地..又3p..又無牌駕駛..

捉左都唔知點算...食飽飽就返宿舍啦.."在暖暖的寢室也會感到份外的冰冷.."
室友走晒..得返我一個..有種孤獨ge感覺..嗚..好想家呀...~~!!
今朝返教會..聽住一首詩歌..聽到想喊..不過忍住左..如果係恩臨..
我喊左出黎9世..都都係度..我費時比佢見到我喊..聽住首歌..
我唸起好多野..唸起我的而且確好多個晚上都會覺得孤獨..
個心曾經比人插左好多刀..到而家d疤痕仲係度..仲係好痛..
有冇d去疤膏呀?!囧...!!好想快d返澳門..好想見恩臨ge弟兄姊妹..
好想同佢地分享好多好多野..好想佢地幫我分擔下我d唔開心ge野..
好想見佢地...好想攬下佢地...好想快d返澳門呀...!!