Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs.  Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails.                                                                                        (1 Corinthians 13:4-8)
 

                                                                                                          
                                                                                                           MusicPlaylistRingtones
                                                                                                                    Music Playlist at MixPod.com

 
moyeng
暱稱: ..Mo..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-22
眼光光..望天光..
2009-11-10
2009-09-25
開學了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*薯倫*
*SM*
*大澳*
*子洋*
*小欣*
*小強*
*光頭*
*志豪*
*肥四*
*肥然*
*板麟*
*阿汪*
*阿南*
*阿瑩*
*捕快*
*偉都*
*眼鏡*
*嘉文*
*熱血*
*樹強*
2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


一然難盡.. 分類: [' |||■生活記事......

話說呢個禮拜有個肥仔過左黎台灣..禮拜日我m住到咁同都sm去機場接個肥仔..

接下來ge5日都係陪住個肥仔..好多難忘ge回憶..條肥仔黎到台灣咩都試過晒...

又試過地震..無牌駕駛,,開薯倫後庭...又衝燈..台南ge最後一日仲比人拖車tim..

囧rz..威晒..!!台北ge時候仲要陪我地夜趕客運..最後仲要趕飛機..

自己delay自己班機..= ="發生左太多事了..然而..呢d都係我地回憶ge一部份..

記得星期三哥日..由於我太唔捨得個肥仔..我同sm仲陪個肥仔上台北..

過左一個好特別ge christmas..好開心..走堂都值得..就算當左都唔後悔..

我好似成日都嬲個肥仔咁..其實我係唔捨得佢咋..臨返黎台南哥晚..

我忍唔住..喊左出黎..sorry...我哥時唸返起以前係我每一次唔開心ge時候..

邊個係我附近..係邊個陪住我..我喊ge時候..邊個借膞頭比我..

係上年我以為會過住一個唔開心ge生日ge時候..

邊個唔知係邊度搵個b.cake出黎比我...(哥時係上海..)呢d一點一滴..

我永遠都唔會忘記..多謝你咁錫毛英..我知道我地ge友誼唔會咁易冇...

3年半...約定你..!! 然後...我真的哭了....

 
發表時間:2008-12-27 08:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 moyeng 的日誌)


ELLEN 於 2009-01-01 02:17 PM 發表:
>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ELLEN 於 2009-01-01 02:14 PM 發表:
>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



都 於 2008-12-28 01:38 AM 發表:
好感人....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]