話說呢個禮拜有個肥仔過左黎台灣..禮拜日我m住到咁同都sm去機場接個肥仔..
接下來ge5日都係陪住個肥仔..好多難忘ge回憶..條肥仔黎到台灣咩都試過晒...
又試過地震..無牌駕駛,,開薯倫後庭...又衝燈..台南ge最後一日仲比人拖車tim..
囧rz..威晒..!!台北ge時候仲要陪我地夜趕客運..最後仲要趕飛機..
自己delay自己班機..= ="發生左太多事了..然而..呢d都係我地回憶ge一部份..
記得星期三哥日..由於我太唔捨得個肥仔..我同sm仲陪個肥仔上台北..
過左一個好特別ge christmas..好開心..走堂都值得..就算當左都唔後悔..
我好似成日都嬲個肥仔咁..其實我係唔捨得佢咋..臨返黎台南哥晚..
我忍唔住..喊左出黎..sorry...我哥時唸返起以前係我每一次唔開心ge時候..
邊個係我附近..係邊個陪住我..我喊ge時候..邊個借膞頭比我..
係上年我以為會過住一個唔開心ge生日ge時候..
邊個唔知係邊度搵個b.cake出黎比我...(哥時係上海..)呢d一點一滴..
我永遠都唔會忘記..多謝你咁錫毛英..我知道我地ge友誼唔會咁易冇...
3年半...約定你..!! 然後...我真的哭了....