話說31中午搭1:15ge車衝上台北..搭到去台北已經係6點幾..
好痛苦..高速公路都塞車..塞到上台北市仲塞..搭車搭到想嘔..
之後同子洋阿汪去左師大夜市等check in..放低左行李就去返車站..
搵都都佢地集合..搭的士去到101附近已經係23:50..再跑去101..
但係未跑到去已經好多人..冇路走了...唯有係老遠睇啦..
仲要唔見左都都同阿汪..唔知幾時開始倒數之下..2009年就到左啦..
101放晒煙花咁..真係好靚..完了就去食糖水返酒店了..台灣大哥大..
一直接收唔到..我打唔到返去比屋企人..仲有肥然..thx子洋借我打..
6個人一間雙人房..咁都塞到咁多人..勁..最後我坐係張椅度訓左..
到左第二日我地去左淡水老街..仲有漁人碼頭..仲去左見一見河馬..
去漁人碼頭哥陣係搭船去..不過真係搭到驚..好似玩過山車咁...
仲有食左d豪野..頂..用左好多錢呀!!對靴捱唔住..又要逼住買對...
算..反正都要著..之後就返酒店..都..汪..子洋仲有我係酒店睇恐怖片..
睇到攰就訓著左..最後一日check out左之後就行西門町..食野..
又忍唔住買左件衫..囧rz..之後送左阿汪車就搵子洋陪我等都都佢地..
行地下街行到累..終於可以搭車返台南啦..返到去先發覺..
冇一個僑生朋友係宿舍..冇人陪我了..算..當比自己時間溫下習..
做下報告咁...仲有14日咋..就可以返澳門啦..好期待...