Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs.  Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails.                                                                                        (1 Corinthians 13:4-8)
 

                                                                                                          
                                                                                                           MusicPlaylistRingtones
                                                                                                                    Music Playlist at MixPod.com

 
moyeng
暱稱: ..Mo..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-22
眼光光..望天光..
2009-11-10
2009-09-25
開學了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*薯倫*
*SM*
*大澳*
*子洋*
*小欣*
*小強*
*光頭*
*志豪*
*肥四*
*肥然*
*板麟*
*阿汪*
*阿南*
*阿瑩*
*捕快*
*偉都*
*眼鏡*
*嘉文*
*熱血*
*樹強*
2009 年 1 月 19 日  星期一   晴天


返到澳門真好...^^ 分類: 未分類

係17號晚9點40分我終於返到黎一個我長大GE地方...

好中意澳門...我返到黎啦...返到黎好多人都想見...

第一晚同完阿南去食左我想食好耐GE廣東粥...

就搵左板板陪我放底D飯團比強就搵玉鳳同肥輝啦..

then就去左食我久違ge大排檔...good...!! 好好味呀!!

第二日朝早唔知醒..不過到最後我都有返教會...

返到去見到弟兄姊妹..真係好開心..佢地都好開心..

then就同佢地出左大陸唱k..哈哈..佢地真係好得意..

唱左好多好抵死ge歌..真係玩得好開心..返到去澳門...

就乖乖咁返屋企食飯..then就出左去同毓記..玉鳳..達宏去篤波..

之後仲見到阿昇tim..真係好開心嫁..then返到屋企又訓唔著..

就無無聊咁sd message比d朋友仔話佢地聽我返左黎...

仲有就係通知佢地我改左電話啦..點知..有個小學同學覆返我..

話我聽佢係我屋企附近..叫我落黎..我就去左搵佢啦..

點知..呆左ge係..佢同我講佢上個月結左婚..仲有埋bb..

我真係完全呆左..下..我仲讀緊書..你就結左婚啦..咁幾時到我呀?

哈哈..哥時心唸..幾時先會有人要我呢..?!哈哈...算啦..咁講會比人鬧..

今日..我返左浸信探d miss阿sir..見到佢地見到我好開心ge樣..

我真係從心裡面笑出黎...之後去左宣記搵撻..就又見到趙積明..

之後佢陪我睇分流器then就去左食野啦..之後又乖乖咁返左屋企..

hea左陣就同阿聰去食糖水..傾左好耐計..then嘉興一個急call...

我就出左去搵佢啦..哈哈..佢大個仔左..識唸左好多...

出左黎做野真係成熟左..知道搵錢好辛苦..希望佢ge理想可以盡快實現啦!!

 
發表時間:2009-01-20 04:27 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 moyeng 的日誌)


~呆呆.綿羊~ 於 2009-01-21 05:49 PM 發表:
返到來澳門之後,真係好舒服呢~
希望我可以珍惜呢份感覺,除左為將來ge成績而努力,仲有締造我未來ge人生..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lon6527817 於 2009-01-21 02:37 PM 發表:
我返黎都食左好多澳門野....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keng107 於 2009-01-21 05:54 AM 發表:
無人要,,,,,,,,,,/-\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]