Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs.  Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails.                                                                                        (1 Corinthians 13:4-8)
 

                                                                                                          
                                                                                                           MusicPlaylistRingtones
                                                                                                                    Music Playlist at MixPod.com

 
moyeng
暱稱: ..Mo..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-22
眼光光..望天光..
2009-11-10
2009-09-25
開學了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*薯倫*
*SM*
*大澳*
*子洋*
*小欣*
*小強*
*光頭*
*志豪*
*肥四*
*肥然*
*板麟*
*阿汪*
*阿南*
*阿瑩*
*捕快*
*偉都*
*眼鏡*
*嘉文*
*熱血*
*樹強*
2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


2009-08-23 分類: ['|||■思緒....-★

每一日..神都籍唔同ge人提醒左我好多事..話比我聽咩係對咩係錯..

但係我發覺自己明知道係錯都唔想改..仲係都要做..真唔聽話..

有d野明明係對..我應該要咁做...但偏偏我又冇勁力..一d都唔想做..

反叛期明明已經過左..但係偏偏而家ge我先黎反叛..

我覺得我自己變得對神ge信心唔夠..而且仲開始迷路....個人冇晒方向咁..

真係唔知自己攪乜野..有d道理明明自己明白..仲同人講過...

但偏偏而家...呢d道理係人地口中聽返返黎..要人覆述返我聽..

自己ge愛情..明明要交托比神..但我從來都冇咁做過...

永遠都淨係識得憑感覺行事..自己受傷過好多次...亦都傷害過人..

好了..而家比我搵到一個合適ge對象..真係想擺上..比神去守護我地ge愛情...

但係而家ge自己反而冇信心...我究竟係對神冇信心?!對自己冇信心?!

定係對佢冇信心呢?!我真係唔知道..返左黎澳門兩個月啦...

兩個月都冇靈修過..火熱ge心冇左..教會又少返左...

我真係好需要弟兄姊妹ge扶持..好想多d人關心下自己...

以前火熱ge心好似一下子熄晒咁..個人好頹..有冇人幫我點火呀?!

 
發表時間:2009-08-23 01:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 moyeng 的日誌)


kong0117 於 2009-08-27 03:27 AM 發表:
詩篇94:19 N NA
我心裡多憂多疑, 你安慰我, 就使我歡樂.

感唔感覺哩家野,其實無話咩ge,個人意見啫^^!!!!
既然搵到個自己合適ge對象,咁就應該對自己選擇ge有信心,
人係會有軟弱失去信心的時候,但佢唔會捨棄我地,
帖撒羅尼迦前書 3:10 N NA
我們晝夜切切的祈求, 要見你們的面, 補滿你們信心的不足.
我們可以祈求求佢比信心我地,凡事依靠神, 衪必保守你一切生活上的所需^^!
加油呀!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



~呆呆.綿羊~ 於 2009-08-23 09:46 PM 發表:
相信你的神,相信弟兄姊妹,相信me=w=
然後你就會發現那份神先可以俾到我地ge平安同喜樂~加油~~!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



盈 於 2009-08-23 09:39 PM 發表:
好容易姐~
^^我地個個星期約一日出來靈修LA~KAKA^^我有時都好懶成日訓都冇靈~!!!!!
你要記得自己是一個基督徒,,做什麼是要看上帝頭,,一齊努力LA~~!!!我明GA~我~我姐都係一樣,,,一拍拖就拍拖大個天-forget my god~但有D野是互相維持..不是單一努力GA~不要不開心LA~!!!(你們要靠主常常喜樂!我再說,你們要喜樂!腓4:4)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]