| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 23 日 星期日  |
| 2009-08-23 |
分類: ['|||■思緒....-★ |
每一日..神都籍唔同ge人提醒左我好多事..話比我聽咩係對咩係錯..
但係我發覺自己明知道係錯都唔想改..仲係都要做..真唔聽話..
有d野明明係對..我應該要咁做...但偏偏我又冇勁力..一d都唔想做..
反叛期明明已經過左..但係偏偏而家ge我先黎反叛..
我覺得我自己變得對神ge信心唔夠..而且仲開始迷路....個人冇晒方向咁..
真係唔知自己攪乜野..有d道理明明自己明白..仲同人講過...
但偏偏而家...呢d道理係人地口中聽返返黎..要人覆述返我聽..
自己ge愛情..明明要交托比神..但我從來都冇咁做過...
永遠都淨係識得憑感覺行事..自己受傷過好多次...亦都傷害過人..
好了..而家比我搵到一個合適ge對象..真係想擺上..比神去守護我地ge愛情...
但係而家ge自己反而冇信心...我究竟係對神冇信心?!對自己冇信心?!
定係對佢冇信心呢?!我真係唔知道..返左黎澳門兩個月啦...
兩個月都冇靈修過..火熱ge心冇左..教會又少返左...
我真係好需要弟兄姊妹ge扶持..好想多d人關心下自己...
以前火熱ge心好似一下子熄晒咁..個人好頹..有冇人幫我點火呀?!
|
| 發表時間:2009-08-23 01:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
詩篇94:19 N NA 我心裡多憂多疑, 你安慰我, 就使我歡樂.
感唔感覺哩家野,其實無話咩ge,個人意見啫^^!!!! 既然搵到個自己合適ge對象,咁就應該對自己選擇ge有信心, 人係會有軟弱失去信心的時候,但佢唔會捨棄我地, 帖撒羅尼迦前書 3:10 N NA 我們晝夜切切的祈求, 要見你們的面, 補滿你們信心的不足. 我們可以祈求求佢比信心我地,凡事依靠神, 衪必保守你一切生活上的所需^^! 加油呀!!!!
|
|
|
~呆呆.綿羊~ 於 2009-08-23 09:46 PM 發表:
相信你的神,相信弟兄姊妹,相信me=w= 然後你就會發現那份神先可以俾到我地ge平安同喜樂~加油~~!!^^
|
|
|
盈 於 2009-08-23 09:39 PM 發表:
好容易姐~ ^^我地個個星期約一日出來靈修LA~KAKA^^我有時都好懶成日訓都冇靈~!!!!! 你要記得自己是一個基督徒,,做什麼是要看上帝頭,,一齊努力LA~~!!!我明GA~我~我姐都係一樣,,,一拍拖就拍拖大個天-forget my god~但有D野是互相維持..不是單一努力GA~不要不開心LA~!!!(你們要靠主常常喜樂!我再說,你們要喜樂!腓4:4)
|
|