Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs.  Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails.                                                                                        (1 Corinthians 13:4-8)
 

                                                                                                          
                                                                                                           MusicPlaylistRingtones
                                                                                                                    Music Playlist at MixPod.com

 
moyeng
暱稱: ..Mo..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-22
眼光光..望天光..
2009-11-10
2009-09-25
開學了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*薯倫*
*SM*
*大澳*
*子洋*
*小欣*
*小強*
*光頭*
*志豪*
*肥四*
*肥然*
*板麟*
*阿汪*
*阿南*
*阿瑩*
*捕快*
*偉都*
*眼鏡*
*嘉文*
*熱血*
*樹強*
2008 年 6 月 14 日  星期六   晴天


回憶之櫃筒... 分類: 未分類

琴日..突然醒起我英國個fd呢幾日會返到黎澳門...

我就打開一個我放左好多回憶ge櫃筒...搵返我個fd ge電話..

打左去佢屋企,..冇人聽..唉...一定未返...唯有等佢電話啦...^^

不過唔打開呢個櫃筒..一打開..真係搵返好多回憶....

嘉文..小欣..你地記得我同你地簿仔&紙仔傳情ma?!

睇返以前d野..真係有d覺得以前好low b...不過都好開心..

至少..我ge回憶裡面有你地ma...真係好懷念以前...

打開呢d簿仔係度睇左好耐..發現返好多我已經忘記左ge野..

一部分係開心ge..一部分係傷心ge..原來呢d ge一點一滴...

都構成左我ge回憶..好在有你們陪住我成長...一個一個ge fd..

係我個腦海裡面浮返晒出黎...發現..一d曾經係我身邊不停打轉ge朋友..

而家已經冇晒聯絡...但係有一d...一直都仲有聯絡...感情依然係返度..

好似阿南啦..嘉文啦..小強啦..小欣啦..昭兒啦...黃偉豪等等...

呢d都係我心目中冇變過ge人...我都會一直珍惜....

呢個"回憶之櫃"..一直都close住...好似某d回憶都比我close住咁..

但當我打開..睇返一d野ge時候...呢d回憶就浮返出黎比我攞黎回味...

唔知你地又有冇呢個可以回憶ge櫃筒呢...一張張簡單ge紙條...

一樣樣值得收藏ge野...一張張ge相...都放晒係一個櫃筒裡面...

當收藏到一個時候..再打返開黎睇..真係回味無窮...哈哈...

 
發表時間:2008-06-14 10:38 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 moyeng 的日誌)


Stella 於 2008-06-19 11:34 PM 發表:
我都覺以前哥D紙仔簿仔內容好LOW B,不過睇返都會不自覺咁偷笑,因為有好多好多的回憶..我唔會忘記以前同你一齊去蒲一齊飲醉一齊低B ge日子..haha^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..有同感..呢d回憶真係好值得懷念..
Posted at 2008-06-20 03:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kong0117 於 2008-06-19 11:20 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-06-20 03:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



【[[↘☉♂想♡♥念♀ 於 2008-06-16 11:51 PM 發表:
hi你好!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好無聊呀...
Posted at 2008-06-20 03:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



keng107 於 2008-06-16 02:24 PM 發表:
消失哂 搬左屋一次乜都消失哂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

草過囉...^^
Posted at 2008-06-20 03:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ericsitou 於 2008-06-14 07:22 PM 發表:
囧,,,我都有,,不過why我戈個櫃筒,,,唔開心架野,,佔左80%??
神秘人字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點知你姐...熱血...
Posted at 2008-06-20 03:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



【[[↘☉♂想♡♥念♀ 於 2008-06-14 12:49 PM 發表:
嗯!我也有,只不過不夠你那麼多= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..係ma?!
Posted at 2008-06-20 03:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]