|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 今日爆悶 |
分類: 未分類 |
今日我右冇去功課輔導班
我番左家訓教
唉!我番到去冇野好做
念住訓下教之後打波
一訓就訓到6點冇打波
|
|
|
我地班友陪你條女-v-' 你不用陪咧`-333333-'' 搶走你的灰姑娘!!a___________a''hey`
|
|
|
Hey-.-..king k0ng 梨吾好只系理自己啦..梨都要理下梨老婆嫁 禾同梨講1句吧.. [失去左既野系冇得回返轉頭..珍惜眼前人0k?!] 禾睇到梨地系誤會左拍拖既真正意義系咩 梨真系對灰姑娘真心既吾該梨多d陪佢啦 睇到梨地真系好無奈..無知滴2個小該在一起 最後滴結果是什麼呢!? 是美好滴結局還是悲傷滴結局!? 好好想想吧..錯過左就冇嫁啦 好好珍惜..可能幸福就在梨眼前
|
|
|
大佬呀..個個都有fd... 但係條女重要d咖啦.. 唔倍人..你地咁都唔係叫做一齊啦.. 最多只可以叫做好好朋友... 手仔都冇摸過..唉.. 個個都覺得你地唔係一齊lo.. 你地可能只係好好朋友吧... 但係唔係真正既一齊... 你自己諗下啦... maku你同kk都諗下... 係唔係真正既一齊.. 定係只係好朋友??
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-06-12 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
緊係唔係啦/___\" 都冇地方好出-_________-"|| >____
|
|
|
對啊-_____-"在家既日子很悶喔..!! 我都煲劇煲到好悶...T^T
|
網主回覆
點解你阿媽唔比你出街
係唔係你做左D衰野你阿媽唔比你出 Posted at 2008-06-12 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|