| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 7 月 14 日 星期一  |
|
``嗚 哇/__\"!!* |
分類: 未分類 |
|
嗚哇/__\;;
吾制aRR;;我吾要畢業牙><`
我吾捨得牙;;嗚t___t"!!
講左咁耐- -";;;
我真系忍吾著有D想喊=[...
我吾捨得每一位既同學;;
{除左淨系會扮野既人;;系邊個心知La``吾洗多講;;}
細妹;;{嘉`}
你系紀念冊上面講過叫我吾好吾記得梨哩個{衰婆}嫁;;
我應承梨``
我以後都會記住梨嫁;;
因為我知你系我既好朋友<3*!
我知你都吾會忘記我`=];;系咪?!
對於我泥講;;
哩六年真系一D都吾簡單...
我不停諗番同人嗌交既畫面;;
我好想再嗌多次交``
但系可能以後都已經冇咁gE機會,,
My BesT FrIEnDs,,
吾好忘記我aHH``!!
我地依然系一生一世既好朋友;;x]
-------------------------------------------------------------------------------------------
BesT FrIEnDs;;
思`;;坐系我後面gE梨,,千其吾好吾記得我,,記住我哩個衰女aH`x)
aR KiT`;;依家真系一D都吾驚梨KIsS我喇;;升左中學我一定會掛住梨嫁<3*!!
丫施`;;梨成日我甘幫我;;真系吾知點多謝梨好,,梨系我識過既最大方既人=]`!!
淑敏`;;一日裡面吾會成日同梨講野;;不過你系我既gD FrIEnD 牙`;;
嘉{細妹`};;梨都知我幾吾捨得梨嫁La,,升到中學加油aH`千其吾好忘記我.__.`!!
{陳}樂欣`;;系我心入面梨系個大家姐aH`=],,我吾會忘記梨嫁>v<"
茹;;梨升咩中學都好La`我都祝梨系中學讀得好好;;吾好吾記得我牙*v*"!!
嵐;;要升中學La`依家好懷念梨以前成日同我討論棒棒既野<3''..得閒約我出黎玩丫x];;
 |
|
|
|
|
小月哥 於 2008-07-16 11:16 AM 發表:
留番個cm仔比你^^
|
|
|
瑜` ' 於 2008-07-15 01:53 PM 發表:
怡`恭喜入到好中學=D 我都吾知同你講咩好/3\ 努力讀書x)`
上面戈d打咁多 我打咁少-.- 有d自卑=_____='' xD
|
|
|
嗚/.\ 寶怡*雖然我同你都唔算太熟;' 傾既話題都好少' 但都好多謝你系E段時間陪我,做我既好同學,好朋友;'} 上到中學要加油哇;'] 哈`小心變TB喔*{不過我諗都唔會掛-V-'} 比心機讀書` 唔好學我咁壞壞丫~ 你快d搵番個bf啦,; 第日請得要請我去飲嫁* 得閒約出黎玩~吹下水 就算幾忙都好,; 都要多d上msn,, 聯絡一下感情喔^v^ 寶怡*我永遠都會記住你e個好朋友嫁! 啜.我愛你! kaka!
|
網主回覆
``得閒我一定會搵梨嫁><;;
吾好吾記得禾也=[!! Posted at 2008-07-15 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘉` 於 2008-07-14 10:36 PM 發表:
寶寶`714過左啦` 唔知我地仲有無機會見面呢` 但係我可以答你一定有` 放假個陣同我去行街` 當然係你請我-3-` 你丫`唔好成日上網媾仔` 要理下我呢個細妹` 你丫`請飲一定要搵我做伴` 否則`不堪設想`h0h0`` 講真`升到中學` 你一定唔好掛住玩` 考好每一個試`要考全級10名我睇` hA`加油ah`=]
|
網主回覆
``細妹/__\"
我好吾捨得梨嫁;;嗚><...
我應承你;;任何事都可以搵我嫁=]!! Posted at 2008-07-15 01:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
寶怡;你1生1世都係我個好朋友ah` 雖然我地平時好少講野,,但係我地既友誼係當中亦只有增,,並冇減xD 係度真係好多謝你`你真係1個好了解朋友既人.你更加唔會因為D小事而發脾氣同嬲,,真係好大方^v^ 同你做朋友真係好有種好舒服既感覺xPP 諗番起之前同你搭校車,,更加唔捨得你添`點算?! 我好好好開心可以識到你,,再次多謝你之前同我傾心事同傾密計希望畢左業之後,,我地既關係仲可以維繫到,,好似以前咁,,甚至好過之前=] 寶怡,,去到新中學要加油=) 你唔可以唔記得我架xD 得閒就約出尼吹水喇x) 友誼永固!
|
網主回覆
``丫施;;
梨甘得意;;我實吾會忘記你嫁xDD"
升到中學千其吾好心散牙,,
要保持你既好成績`x] Posted at 2008-07-15 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|