今日....
Merry Christmas ! (雖然未Christmas =_=)
要準備sing con D 野啦~
Sing Con 都發生左D唔係好開心既野...不過....既來之, 則安之吧!
_ _ _ 你最好同我小心D。
sing con 加油! 你地都要加油呀!!!!!!