| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 16 日 星期六  |
| 好挽 |
分類: 未分類 |
星期三
我地班同A班一齊想游水堂牙
開心開心
之後放左學
我同冬菇賴就同肥肥佢地
再挽過,之後就去食野
食完就去左第二到挽lu
挽完既時候已經1點幾啦!!
之後就反屋企
我無聽佢地電話
佢地右以為我吾反屋企
之後就出黎搵我
連曾國豬都出埋黎潻
之後傾到2點幾就反屋企啦
反到去洗完白白
已經3點30啦
我吹完頭就訓著左lu
到左第二日我成日都係醫療室
因為個日右嘔右頭痛牙
差吾多放學個陣曾國豬就同我傾反個晚d野啦
之後就放學走人
|
|
|
pkppq 於 2011-04-16 11:55 PM 發表:
-_-
|
網主回覆
咩樣牙
你都知個喎 Posted at 2011-04-17 12:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Heya0a 於 2011-04-16 05:20 PM 發表:
.
|
|
|
amy213 於 2011-04-16 11:48 AM 發表:
._.
|
|
|
yanjii 於 2011-04-16 07:31 AM 發表:
c0mment:)
|
|