2009年03月10日;)
甘日冇返學xdd` 訓到10點幾先起身`
跟住0n msn+fAceb00k.
做佐個100問. 俾ah洛話又點佢做=3=;
無奈緊. 鬼叫我得閑冇野做咩^v^
跟住約大貓1點30系輕鐵到等佢一齊搭車出mk再自己轉車去寶琳搵nana小朋友;)
我地一路傾wAlk3r+zen0 d野xdd`
跟住知道wAlker個手記得返3期. 我少yes!!咩.
無啦啦cut佐wAlker仔一期囉;(
如果下期真系冇佢. 我一定sd信去yes!!投訴佢地囉*^*
跟住系太子同大貓分. 我轉觀糖線+寶琳線去寶琳搵我既nana老公jAi<3`
去到寶琳之後. 點知先3點. 老公jAi佢3點25分先放學.
唯有系附近行下先啦-3-;
跟住睇睇下不知不覺就到佐3點30分xdd`
好yA!!! 老公jAi放啦. 不過打佐好幾次先睇佐電話@_@
跟住我地去佐行. 買佐4條頸鏈. 系<z>+<e>+<n>+<0>
想搵埋<k>. 點知冇晒. 超.
我地1人1條xdd`
跟住去佐m記買野食. 見到nana既同班同學.
怕醜呀我. 呵呵xd
跟住再搭車出觀糖既neway唱k
我同nana唱到癲晒. 甘日真系唱得超開心^v^
跟住去佐apm影貼`
d貼真系好令囉. 令到冇辦法去形容有幾令囉.
總之最伍鐘意既貼就系尼次啦-3-;
跟住我地系甘打俾zen0.
不過zen0刀冇聽到. 我xyz佢囉.
yes m0del伍系大晒囉. 連wAlker佢刀打返俾我囉. 佢呢?
算啦. 我冇心情理t^t
跟住落佐去apm既地下到聽人地唱歌.
拿埋卡片+intent(好似系甘吋囉個字)
遲d幫佢做埋個壇xdd` 跟住幫佢開埋fAns club.
yeAH<3` g00d呀!!!
佢星期六有地方去唱歌. 我刀想去.
不過一早約佐家欣佢地. 伍可以走佬既^0^
跟住同nana分開搭地鐵返屋企.
一路搭車一路同家欣傾電話
系甘講zen0囉我地xdd`
跟住個d伍講得. 因為有人話系私人w0r.=3=;
跟住11點30分先返到屋企.
系屋企樓下先冇同家欣傾電話^.^
返到屋企0n msn+做功課-v-;
伍想做. 想玩電腦 但系要做晒先玩得.
我少. 算. 俾在個個令仔+zen0份上. 伍理.
做功課先. 各位早抖xdd`
|