2009年03月14日;星期六`
祝各位朋友白色情人節快樂!!!
甘日出街唱k wif彤babe+家欣babe;)
自己約佐佢地2點;點知又遲到;對伍住呀2位babe`
跟住去返neway唱;見到家欣babe 2個小學同學.
入k房唱k;家欣babe+彤babe系甘叫我唱-_-
我...我...我刀唱得伍好聽v_v
跟住只系點佐幾隻歌唱;何況babe佢地點既歌...
其實我刀有好多刀未聽過;只系系旁邊唱唱下咋-v-;
算啦;玩得開心咪得囉xdd`
跟住唱完去佐影貼;影佐2次;刀0k鐘意既xd;)
跟住去佐許留山食野;
對伍住呀;彤babe;我伍知咖;冇心咖;
我下次一定伍會再簡許留山食野咖喇^___^
跟住同家欣babe去mk東地鐵站搭車
不過佢搭火車;我搭59x而已
跟住見到個小學同學;自己驚到系甘打電話搵人傾計-_-
跟住搭車返屋企;一路睇返之前同zen0佢地影既貼
令令xdd` 伍知幾時再有呢v3v
8點幾返到.
甘日系甘多;大家識做啦!!!
知我要c0mm3nt jAi<3`既^____^v
好快d俾啦;伍系嬲你地;hehe
|